Jarek Jesenský - adresa pro konference on Tuesday, April 18, 2006 1:41 PM wrote: > zrovna minuly tyden mne vedeni Aceru jasnymi a neoddiskutovatelnymi CISLY > presvedcilo, ze nemuzete mit pravdu, alespon ne v letosnim roce. > Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba > opravy 4 dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!), ze 95% oprav je > vyreseno do 7 dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti servisem!) > a veskere pripady oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi > primo nejvyssi sef servisu osobne. > Jarek Hmmmm, zajimave. Od nas ve firme putuje na opravu TYDNE minimalne pet kusu a zadny se nevratil driv nez za tri tydny. A to jeste spousta kusu chodi na opetovne reklamace. Napriklad ted se mi vratil TM4601LCi ktery uz byl asi ctyrikrat reklamovany. Pri jakemkoliv prenosu pres sitovku vytuhne. A to jak ve WXP, Suse Linux, Aurox Linux, DOS. Notas se vzdycky vratil UDAJNE jako opraveny s popisem ze byla menena integrovana sitova karta. Schvalne jsem totiz jeden sroubecek zakapnul troskou cerne barvy a po navratu z reklamace byl sroubecek stale zakapnuty. Zajimalo by mne jakym zpusobem ty dily meni... Ted jsme presli na DELL, kde servis opravdu funguje ( i kdyz obcas ti technoci moc zkusenosti nemaji). Nedavno tady na jednom odesel displej (asi ctyri pricne pruhy). Zavada nahlasena v 16hod. Druhy den v 8:30 dorazil technik s nahradnim displejem. Pri nasazovani ho mirne promacknul, tak frcel pro novy. Za cca dve hodky byl z5 i s novym displejem. Kolegovi se podelal notas na sluzebni ceste v nemecku (asi zakl.deska). Za pul dne dorazil na hotel technik a do hodinky byl notas opet v poradku. Vse samozrejme v ramci zaruky. Tak si predstavuji funkcni servis... To byl taky duvod proc se u nas prestaly ACERy nakupovat... -- nefirReceived on Wed, 19 Apr 2006 09:59:24 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2006, 09:59 CEST