RE: procenta reklamaci notebooku

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 10:34 CEST
Pro drtivou většinu uživatelů je pouze jediný argument a tím je cena. Díky
zkušenostem se servisem Aceru nikomu Acery nedoporučuju a to ani LCD a i
přesto si je spousta lidí koupí. Mají prostě těžko konkurovatelnou cenu, ale
taky znám spoustu lidí, kteří si jako první notebook koupili Acer, ale už si
žádný Acer nikdy nekoupí.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] 
> Sent: Tuesday, April 18, 2006 4:11 AM
> 
> Nejaka takova studie rozhodne existuje, argumentoval nam ji 
> na jedne prednasce manazer zastoupeni disku WD, bohuzel jsem 
> si nepoznamenal webovou adresu a nemel zatim cas to hledat.
> Jinak bych rad zabranil flameware - osobni subjektivni nazory 
> mne nezajimaji, to neni zadny argument pri 92 tisicich 
> prodanych noteboocich Acer za rok 2005 jen v Cesku, coz 
> znamena podil teto znacky na CZ trhu 36,40%! Ze by 36% Cechu 
> TRVALE nakupovalo ty nejhorsi a nejmene spolehlive notebooky? 
> Proc by to delali, kdyz hodne uzivatelu kupuje na zaklade 
> rady sveho spokojeneho pritele? Samozrejme ze cast je pouze 
> zmasirovana reklamou, ale znacku se kterou nejsem spokojen si 
> uz priste nekoupim, ne? A on je Acer v Cesku jednickou uz 
> peknych par let ...
> Pro pochybovace podoktnu, ze nasi usilovnou praci pri 
> prosazovani lepsich znacek a modelu je Acer v prodejich nasi 
> firmy az c. 3, nemam tedy zadny duvod je hajit, jen bych rad 
> slysel i na forech rozumne argumenty misto nicim 
> nepodlozenych nesmyslu.
Received on Tue, 18 Apr 2006 10:34:34 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 10:34 CEST