Re: procenta reklamaci notebooku

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 19. 04. 2006, 14:32 CEST
Dekuji vam za duveryhodne podane konkretni informace. Abych vsak nyni mohl 
Acer chytit za slovo, musel bych k tomu mit RMA cisla zakazek vasich 5 
notebooku z brezna 2006, ktere se vam nevratily opravene drive nez do 14 
dnu, bez techto dat nemohu dale nic resit.
Kdybyste se tedy chtel podilet na tomto pripadnem usvedceni Aceru z 
manipulace s cisly (nepredpokladam, ze by se prave jen notebooky od vas 
opravovaly nadprumerne a vsechny ostatni za 3 dny, aby to pak vcelku dalo 
prumer 5 dnu), poslete mi prosim ta RMA soukrome jen na muj mail. Privital 
bych take RMA toho 4x reklamovaneho TM4601LCi.
Data samozrejme nezneuziji (ani to myslim nijak nejde), zverejnil bych az 
vysledky jednani s Acerem o techto konkretnich 5 pripadech u jedne firmy, 
bez jakychkoliv udaju vasi firmy.

Skoda, ze tak vyborne sluzby Dellu nemohu doporucovat nasim zakaznikum (kdyz 
jim tyto notebooky diky rozhodnuti Dellu o primem prodeji nesmi nikdo jiny 
prodavat), zni to zajimave.

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "Sasinka Jaroslav" <jaroslav.sasinka@strom.cz>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, April 19, 2006 9:59 AM
Subject: RE: procenta reklamaci notebooku



Hmmmm, zajimave. Od nas ve firme putuje na opravu TYDNE minimalne pet kusu a 
zadny se nevratil driv nez za tri tydny. A to jeste spousta kusu chodi na 
opetovne reklamace. Napriklad ted se mi vratil TM4601LCi ktery uz byl asi 
ctyrikrat reklamovany. Pri jakemkoliv prenosu pres sitovku vytuhne. A to jak 
ve WXP, Suse Linux, Aurox Linux, DOS. Notas se vzdycky vratil UDAJNE jako 
opraveny s popisem ze byla menena integrovana sitova karta. Schvalne jsem 
totiz jeden sroubecek zakapnul troskou cerne barvy a po navratu z reklamace 
byl sroubecek stale zakapnuty. Zajimalo by mne jakym zpusobem ty dily 
meni...

Ted jsme presli na DELL, kde servis opravdu funguje ( i kdyz obcas ti 
technoci moc zkusenosti nemaji). Nedavno tady na jednom odesel displej (asi 
ctyri pricne pruhy). Zavada nahlasena v 16hod. Druhy den v 8:30 dorazil 
technik s nahradnim displejem. Pri nasazovani ho mirne promacknul, tak frcel 
pro novy. Za cca dve hodky byl z5 i s novym displejem. Kolegovi se podelal 
notas na sluzebni ceste v nemecku (asi zakl.deska). Za pul dne dorazil na 
hotel technik a do hodinky byl notas opet v poradku. Vse samozrejme v ramci 
zaruky. Tak si predstavuji funkcni servis...

To byl taky duvod proc se u nas prestaly ACERy nakupovat...

--
nefir 
Received on Wed, 19 Apr 2006 14:32:36 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2006, 14:32 CEST