Dekuji vam za duveryhodne podane konkretni informace. Abych vsak nyni mohl Acer chytit za slovo, musel bych k tomu mit RMA cisla zakazek vasich 5 notebooku z brezna 2006, ktere se vam nevratily opravene drive nez do 14 dnu, bez techto dat nemohu dale nic resit. Kdybyste se tedy chtel podilet na tomto pripadnem usvedceni Aceru z manipulace s cisly (nepredpokladam, ze by se prave jen notebooky od vas opravovaly nadprumerne a vsechny ostatni za 3 dny, aby to pak vcelku dalo prumer 5 dnu), poslete mi prosim ta RMA soukrome jen na muj mail. Privital bych take RMA toho 4x reklamovaneho TM4601LCi. Data samozrejme nezneuziji (ani to myslim nijak nejde), zverejnil bych az vysledky jednani s Acerem o techto konkretnich 5 pripadech u jedne firmy, bez jakychkoliv udaju vasi firmy. Skoda, ze tak vyborne sluzby Dellu nemohu doporucovat nasim zakaznikum (kdyz jim tyto notebooky diky rozhodnuti Dellu o primem prodeji nesmi nikdo jiny prodavat), zni to zajimave. Jarek ----- Original Message ----- From: "Sasinka Jaroslav" <jaroslav.sasinka@strom.cz> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Wednesday, April 19, 2006 9:59 AM Subject: RE: procenta reklamaci notebooku Hmmmm, zajimave. Od nas ve firme putuje na opravu TYDNE minimalne pet kusu a zadny se nevratil driv nez za tri tydny. A to jeste spousta kusu chodi na opetovne reklamace. Napriklad ted se mi vratil TM4601LCi ktery uz byl asi ctyrikrat reklamovany. Pri jakemkoliv prenosu pres sitovku vytuhne. A to jak ve WXP, Suse Linux, Aurox Linux, DOS. Notas se vzdycky vratil UDAJNE jako opraveny s popisem ze byla menena integrovana sitova karta. Schvalne jsem totiz jeden sroubecek zakapnul troskou cerne barvy a po navratu z reklamace byl sroubecek stale zakapnuty. Zajimalo by mne jakym zpusobem ty dily meni... Ted jsme presli na DELL, kde servis opravdu funguje ( i kdyz obcas ti technoci moc zkusenosti nemaji). Nedavno tady na jednom odesel displej (asi ctyri pricne pruhy). Zavada nahlasena v 16hod. Druhy den v 8:30 dorazil technik s nahradnim displejem. Pri nasazovani ho mirne promacknul, tak frcel pro novy. Za cca dve hodky byl z5 i s novym displejem. Kolegovi se podelal notas na sluzebni ceste v nemecku (asi zakl.deska). Za pul dne dorazil na hotel technik a do hodinky byl notas opet v poradku. Vse samozrejme v ramci zaruky. Tak si predstavuji funkcni servis... To byl taky duvod proc se u nas prestaly ACERy nakupovat... -- nefirReceived on Wed, 19 Apr 2006 14:32:36 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2006, 14:32 CEST