Koukám, že nejsem jediný, kdo má milé zkušenosti se servisem Aceru. Tu čtyř denní lhůtu pravděpodobně získali vracením neopravených věcí. Když jsme reklamovali LCD, tak bylo taky poměrně rychle opraveno a ještě rychleji jsme je vraceli do servisu. Ať mně nikdo nevykládá, že to LCD testovali alespoň dvě hodiny, za tu dobu by se ta závada projevila... -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Sasinka Jaroslav [mailto:jaroslav.sasinka@strom.cz] > Sent: Wednesday, April 19, 2006 9:59 AM > > Hmmmm, zajimave. Od nas ve firme putuje na opravu TYDNE > minimalne pet kusu a zadny se nevratil driv nez za tri tydny. > A to jeste spousta kusu chodi na opetovne reklamace. > Napriklad ted se mi vratil TM4601LCi ktery uz byl asi > ctyrikrat reklamovany. Pri jakemkoliv prenosu pres sitovku > vytuhne. A to jak ve WXP, Suse Linux, Aurox Linux, DOS. Notas > se vzdycky vratil UDAJNE jako opraveny s popisem ze byla > menena integrovana sitova karta. Schvalne jsem totiz jeden > sroubecek zakapnul troskou cerne barvy a po navratu z > reklamace byl sroubecek stale zakapnuty. Zajimalo by mne > jakym zpusobem ty dily meni...Received on Wed, 19 Apr 2006 14:07:25 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2006, 14:07 CEST