RE: procenta reklamaci notebooku

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: 19. 04. 2006, 14:07 CEST
Koukám, že nejsem jediný, kdo má milé zkušenosti se servisem Aceru. Tu čtyř
denní lhůtu pravděpodobně získali vracením neopravených věcí. Když jsme
reklamovali LCD, tak bylo taky poměrně rychle opraveno a ještě rychleji jsme
je vraceli do servisu. Ať mně nikdo nevykládá, že to LCD testovali alespoň
dvě hodiny, za tu dobu by se ta závada projevila...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: Sasinka Jaroslav [mailto:jaroslav.sasinka@strom.cz] 
> Sent: Wednesday, April 19, 2006 9:59 AM
> 
> Hmmmm, zajimave. Od nas ve firme putuje na opravu TYDNE 
> minimalne pet kusu a zadny se nevratil driv nez za tri tydny. 
> A to jeste spousta kusu chodi na opetovne reklamace. 
> Napriklad ted se mi vratil TM4601LCi ktery uz byl asi 
> ctyrikrat reklamovany. Pri jakemkoliv prenosu pres sitovku 
> vytuhne. A to jak ve WXP, Suse Linux, Aurox Linux, DOS. Notas 
> se vzdycky vratil UDAJNE jako opraveny s popisem ze byla 
> menena integrovana sitova karta. Schvalne jsem totiz jeden 
> sroubecek zakapnul troskou cerne barvy a po navratu z 
> reklamace byl sroubecek stale zakapnuty. Zajimalo by mne 
> jakym zpusobem ty dily meni...
Received on Wed, 19 Apr 2006 14:07:25 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2006, 14:07 CEST