Re[2]: procenta reklamaci notebooku

From: gampik <gampik (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 21:11 CEST
Dobrý den,
úterý, 18. dubna 2006, 16:00:48, napsal jste:

JJapk> 1) To rad slysim, Dell neprodava pres nas obchodniky, takze jeho politiku
JJapk> neznam. Samozrejme ze pokud chce zakaznik tak kvalitni servis tohoto typu,
JJapk> musi za to priplatit. My zde vsak resime to, proc si temer sto tisic Cechu
JJapk> loni koupilo Acer, s nimz ma cast uzivatelu spatne zkusenosti, ja Acer
JJapk> prodavat nepotrebuji prodavat, ani jej nehajim.

JJapk> 2) Ceske vedeni Acer ma maximalni moznost ovlivnovat doby oprav ceskeho
JJapk> servisu Acer, ale predpokladam ze minimalni moznost resit kvalitu vyroby
JJapk> nekde v Asii. To, ze jde kriticka zakazka na reseni k sefovi ja jako manazer
JJapk> (nikoliv treba opravnene nastvany zakaznik) hodnotim kladne, protoze kdyz uz
JJapk> takova situace nastane, on ji vyresi rychleji, potresta pripadne viniky a
JJapk> pokusi se zajistit, aby uz se to priste nestalo.

JJapk> 3) Informaci nemam od PR agentury, ale primo od vedeni Acer CR a nemam
JJapk> jediny duvod verejne uvadenym cislum obecne neverit. Pokud se z nekolika
JJapk> tisic v Cesku rocne opravovanych notebooku Acer (vychazim z prumerneho
JJapk> procenta oprav pro vsechny znacky) par nevejde do prumeru, to se stat muze
JJapk> kazdemu. Kdyby vsak byla situace tak kriticka, jak zde nekteri uvadeji,
JJapk> a) prestaly by se notebooky Acer prodavat (stejne jako kdysi neuveritelne
JJapk> poruchove mobily Sagem) a
JJapk> b) Acer by nemohl uvadet cisla, ktera by jim kazdy obchodnik okamzite 
JJapk> vyvratil, coz se u cca 400 pritomnych nestalo.

to jsou hezke argumenty. ale muj pohled na vec je asi takovy:

odpoved na otazku, proc tolik lidi kupuje notebooky acer, neznam.
domnivam se, ze zatim bude siroka nevedomost verejnosti o kvalitach
notebooku acer, protoze notebook si dneska porizuje snad uz opravdu
kazdy a pak take nizka cenova uroven.

duvod, proc si notebook acer nikdy nekoupim ja a kazdemu tento pokus
rozmlouvam je takovy, ze ja potrebuju notebook na praci a nemam cas
experimentovat s tim, jestli acer zlepsil kvalitu nebo ne. take
argument, ze vetsina oprav je vyresena do 4 dnu, je pro mne absolutne
zcestny, protoze ja si bez notebooku nemuzu dovolit byt jeden den,
natoz ctyri. a natoz pak travit jeste cas cestou nekam do servisu.

takze... shrnuto... kdo ma cas a penize, at si acera koupi, ja nejsem
tak bohaty, abych si mohl dovolit experimenty a radsi sahnu po casem
proverene kvalite. i za cenu vyssi.

-- 
S pozdravem,
 gampik

============================================================
http://www.KAMworld.com 
- Obchodni retezce a KEY ACCOUNT MANAGEMENT jako na dlani
============================================================
Received on Tue, 18 Apr 2006 21:11:39 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 21:11 CEST