Dobrý den, úterý, 18. dubna 2006, 16:00:48, napsal jste: JJapk> 1) To rad slysim, Dell neprodava pres nas obchodniky, takze jeho politiku JJapk> neznam. Samozrejme ze pokud chce zakaznik tak kvalitni servis tohoto typu, JJapk> musi za to priplatit. My zde vsak resime to, proc si temer sto tisic Cechu JJapk> loni koupilo Acer, s nimz ma cast uzivatelu spatne zkusenosti, ja Acer JJapk> prodavat nepotrebuji prodavat, ani jej nehajim. JJapk> 2) Ceske vedeni Acer ma maximalni moznost ovlivnovat doby oprav ceskeho JJapk> servisu Acer, ale predpokladam ze minimalni moznost resit kvalitu vyroby JJapk> nekde v Asii. To, ze jde kriticka zakazka na reseni k sefovi ja jako manazer JJapk> (nikoliv treba opravnene nastvany zakaznik) hodnotim kladne, protoze kdyz uz JJapk> takova situace nastane, on ji vyresi rychleji, potresta pripadne viniky a JJapk> pokusi se zajistit, aby uz se to priste nestalo. JJapk> 3) Informaci nemam od PR agentury, ale primo od vedeni Acer CR a nemam JJapk> jediny duvod verejne uvadenym cislum obecne neverit. Pokud se z nekolika JJapk> tisic v Cesku rocne opravovanych notebooku Acer (vychazim z prumerneho JJapk> procenta oprav pro vsechny znacky) par nevejde do prumeru, to se stat muze JJapk> kazdemu. Kdyby vsak byla situace tak kriticka, jak zde nekteri uvadeji, JJapk> a) prestaly by se notebooky Acer prodavat (stejne jako kdysi neuveritelne JJapk> poruchove mobily Sagem) a JJapk> b) Acer by nemohl uvadet cisla, ktera by jim kazdy obchodnik okamzite JJapk> vyvratil, coz se u cca 400 pritomnych nestalo. to jsou hezke argumenty. ale muj pohled na vec je asi takovy: odpoved na otazku, proc tolik lidi kupuje notebooky acer, neznam. domnivam se, ze zatim bude siroka nevedomost verejnosti o kvalitach notebooku acer, protoze notebook si dneska porizuje snad uz opravdu kazdy a pak take nizka cenova uroven. duvod, proc si notebook acer nikdy nekoupim ja a kazdemu tento pokus rozmlouvam je takovy, ze ja potrebuju notebook na praci a nemam cas experimentovat s tim, jestli acer zlepsil kvalitu nebo ne. take argument, ze vetsina oprav je vyresena do 4 dnu, je pro mne absolutne zcestny, protoze ja si bez notebooku nemuzu dovolit byt jeden den, natoz ctyri. a natoz pak travit jeste cas cestou nekam do servisu. takze... shrnuto... kdo ma cas a penize, at si acera koupi, ja nejsem tak bohaty, abych si mohl dovolit experimenty a radsi sahnu po casem proverene kvalite. i za cenu vyssi. -- S pozdravem, gampik ============================================================ http://www.KAMworld.com - Obchodni retezce a KEY ACCOUNT MANAGEMENT jako na dlani ============================================================Received on Tue, 18 Apr 2006 21:11:39 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 21:11 CEST