Re: LCD monitor vs. moiré

From: Tomas Krause <tom (zavinac)>
Date: 17. 02. 2006, 20:57 CET
Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal(a):
> Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine firmy pod sva 
> kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, prumernou dobu opravy a pod., 

Nevim, kdo dela servis, ale helpdesk je primo Acer a ti funguji stylem 
"neco mu nakecejte (zakaznikovi), on snad da pokoj". Viz 
http://www.root.cz/clanky/acer-linux-a-chytra-horakyne/

-- 
tomas.krause.cz

"Kde bychom byli, kdyby si Sex Pistols nechali patentovat punk?"
                                                   Alan Cox

http://navrcholu.cz/ * http://www.root.cz/
Received on Fri, 17 Feb 2006 20:57:16 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 20:57 CET