Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine firmy pod sva kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, prumernou dobu opravy a pod., coz jsou vsechno udaje, ktere se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz projevil, nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se mi nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby mel vlastni servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od soukrome ceske firmy. Jarek ----- Original Message ----- From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Friday, February 17, 2006 4:07 PM Subject: RE: LCD monitor vs. moiré Taky jsme nakoupili hodně LCD Acer a mezi nimi i jiné značky (jak pro zákazníky, tak do firmy). Acerů bylo nejvíc, ale mezi ostatními LCD jsou převážně Sony, Samsung a ViewSonic. Acerů se na reklamaci už odvezlo daleko víc, než by odpovídalo poměru u ostatních značek. A navíc životnost před první návštěvou servisu je výrazně kratší. Dřív byl Acer mnohem kvalitnější a hlavně měl kvalitnější servis. Od doby, kdy servis provádí Acer Czech Republic, je to humus. Na reklmaci jsme jim odvezli dvě stejný LCD se stejnou závadou. Za tři týdny byla závada "odstraněna". Nechápu, jak ty LCD testovali, ale během 24 hodin se závada znovu projevila. A to není jediná špatná zkušenost s jejich současným servisem. Jenom kvůli teoretické možnosti, že bude třeba Acer odvést do servisu doporučuju tuto značku NEBRAT. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. DeathReceived on Fri, 17 Feb 2006 01:27:44 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 16:44 CET