Re: LCD monitor vs. moiré

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 17. 02. 2006, 01:27 CET
Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine firmy pod sva 
kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, prumernou dobu opravy a pod., 
coz jsou vsechno udaje, ktere se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz 
projevil, nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se mi 
nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby mel vlastni 
servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od soukrome ceske firmy.

Jarek



----- Original Message ----- 
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Friday, February 17, 2006 4:07 PM
Subject: RE: LCD monitor vs. moiré


Taky jsme nakoupili hodně LCD Acer a mezi nimi i jiné značky (jak pro
zákazníky, tak do firmy). Acerů bylo nejvíc, ale mezi ostatními LCD jsou
převážně Sony, Samsung a ViewSonic. Acerů se na reklamaci už odvezlo daleko
víc, než by odpovídalo poměru u ostatních značek. A navíc životnost před
první návštěvou servisu je výrazně kratší. Dřív byl Acer mnohem kvalitnější
a hlavně měl kvalitnější servis. Od doby, kdy servis provádí Acer Czech
Republic, je to humus. Na reklmaci jsme jim odvezli dvě stejný LCD se
stejnou závadou. Za tři týdny byla závada "odstraněna". Nechápu, jak ty LCD
testovali, ale během 24 hodin se závada znovu projevila. A to není jediná
špatná zkušenost s jejich současným servisem. Jenom kvůli teoretické
možnosti, že bude třeba Acer odvést do servisu doporučuju tuto značku
NEBRAT.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death
Received on Fri, 17 Feb 2006 01:27:44 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 16:44 CET