Já doufám, že se do budoucna hodlají dostat na úroveň Asupportu (myslím tím především v Brně, v jiných městech třeba nefungovali tak dobře). Notebooky Acer totiž jsou mnohem kvalitnější než dřív. Bohužel LCD naopak kvalitu snižují. Ale po zkušenostech s jejich servisem bych si teď prostě Acer nekoupil... Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] > Sent: 17. února 2006 3:21 > > Diky za subjektivni nazor, jako obchodnici se servisem > neprichazime do styku, takze je pro nas kazda takova > informace cenna. Na nejblizsi schuzce se vedeni Acer CR rad > zeptam, jakze to vidi oni, az zase budou demonstrovat uspechy > sveho noveho servisniho strediska ;-)Received on Sat, 18 Feb 2006 12:30:56 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 02. 2006, 12:30 CET