Re: LCD monitor vs. moiré

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 17. 02. 2006, 03:21 CET
Diky za subjektivni nazor, jako obchodnici se servisem neprichazime do 
styku, takze je pro nas kazda takova informace cenna. Na nejblizsi schuzce 
se vedeni Acer CR rad zeptam, jakze to vidi oni, az zase budou demonstrovat 
uspechy sveho noveho servisniho strediska ;-)

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Friday, February 17, 2006 5:08 PM
Subject: RE: LCD monitor vs. moiré


Zhruba do září 2005 dělal servis Aceru firma Asupport. S jejími službami
jsme nikdy neměli v Brně problémy, oprava proběhla vždy rychle a nikdy jsme
nemuseli reklamovat jejich opravu. Acer Czech Republic nebyl ani za pět
měsíců schopen se k této kvalitě oprav přiblížit.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death


> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
> Sent: Friday, February 17, 2006 1:28 AM
>
> Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine
> firmy pod sva kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby,
> prumernou dobu opravy a pod., coz jsou vsechno udaje, ktere
> se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz projevil,
> nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se
> mi nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby
> mel vlastni servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od
> soukrome ceske firmy. 
Received on Fri, 17 Feb 2006 03:21:10 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 18:37 CET