Diky za subjektivni nazor, jako obchodnici se servisem neprichazime do styku, takze je pro nas kazda takova informace cenna. Na nejblizsi schuzce se vedeni Acer CR rad zeptam, jakze to vidi oni, az zase budou demonstrovat uspechy sveho noveho servisniho strediska ;-) Jarek ----- Original Message ----- From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Friday, February 17, 2006 5:08 PM Subject: RE: LCD monitor vs. moiré Zhruba do září 2005 dělal servis Aceru firma Asupport. S jejími službami jsme nikdy neměli v Brně problémy, oprava proběhla vždy rychle a nikdy jsme nemuseli reklamovat jejich opravu. Acer Czech Republic nebyl ani za pět měsíců schopen se k této kvalitě oprav přiblížit. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] > Sent: Friday, February 17, 2006 1:28 AM > > Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine > firmy pod sva kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, > prumernou dobu opravy a pod., coz jsou vsechno udaje, ktere > se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz projevil, > nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se > mi nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby > mel vlastni servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od > soukrome ceske firmy.Received on Fri, 17 Feb 2006 03:21:10 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 18:37 CET