Zhruba do září 2005 dělal servis Aceru firma Asupport. S jejími službami jsme nikdy neměli v Brně problémy, oprava proběhla vždy rychle a nikdy jsme nemuseli reklamovat jejich opravu. Acer Czech Republic nebyl ani za pět měsíců schopen se k této kvalitě oprav přiblížit. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] > Sent: Friday, February 17, 2006 1:28 AM > > Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine > firmy pod sva kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, > prumernou dobu opravy a pod., coz jsou vsechno udaje, ktere > se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz projevil, > nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se > mi nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby > mel vlastni servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od > soukrome ceske firmy.Received on Fri, 17 Feb 2006 17:08:02 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 17:08 CET