RE: LCD monitor vs. moiré

From: Tomáš Koželuh <mr.death (zavinac)>
Date: 17. 02. 2006, 17:08 CET
Zhruba do září 2005 dělal servis Aceru firma Asupport. S jejími službami
jsme nikdy neměli v Brně problémy, oprava proběhla vždy rychle a nikdy jsme
nemuseli reklamovat jejich opravu. Acer Czech Republic nebyl ani za pět
měsíců schopen se k této kvalitě oprav přiblížit.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] 
> Sent: Friday, February 17, 2006 1:28 AM
> 
> Zajimava zkusenost, Acer si prevzal servis od puvodni jine 
> firmy pod sva kridla prave proto, aby zlepsil reakcni doby, 
> prumernou dobu opravy a pod., coz jsou vsechno udaje, ktere 
> se peclive sleduji a vyhodnocuji. Jak jsem jiz projevil, 
> nemam absolutne duvod branit ci propagovat Acer, ale nejak se 
> mi nezda, ze by vedeni firmy bylo ochotno pripustit stav, aby 
> mel vlastni servis Acer horsi vysledky, nez byly doposud od 
> soukrome ceske firmy.
Received on Fri, 17 Feb 2006 17:08:02 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 17. 02. 2006, 17:08 CET