Tak reklamu na zubni pastu si musel videt, pokud se koukas na bednu mezi 7-22 hod. nejak tak... Odporna reklama o bobrovi cisticiho si zuby a vuz jezdici po skolach s "hodnym" panem zubarem te nemohla minout. Ale stejne - nejbeznejsi reklama je na "rozstrihnute" vlozky a praci prasek. + tvuj kamarad - on tu reklamu prece neplati, muze mu to byt jedno. 24.4.2000, 17:25, Michal Hamsík wrote: > kartacek na zuby a pastu si podle reklamy koupite na 100% protoze neznam > praci prasek a kartacky a pod. ktere by jeste nemely reklamu. Ani omylem bych si nekoupil kartacek na zaklade reklamy. Zubni pastu nevim, protoze na tu jsem zadnou reklamu jeste nevidel (teda asi pred 5ti lety ale uz si stejne nepamatuji na jmeno ty pasty). Radeji experimuntuji a kdyz jsem s vyrobkem spokojen, pak mu zustavam verny. U me porad jeste vitezi zvedavost a kdyz prijdu do obchodu tak nesaham po zbozi ktere jsem videl na billboardu ale radeji sahnu po necem neznamem. Clovek se teba i spali ale nadruhou stranu zvedavost rozsiruje obzory. Jeste prikladek meho kamarada, silne ovlivneneho reklamou ale jaksi naopak. V obchode vybira zbozi jen to, ktere nevidel v reklame a tvrdi, ze nebude zbytecne platit za reklamu!! -- ....s pozdravem Jiri Libal jr. ------------------------ mailto:hullik@volny.cz ------------------- konference casopisu Internet ----------------------- Archiv a instrukce pro odhlaseni/prihlaseni na http://internet.nawebu.cz FAQ a objednavka jeho aktualizaci mailem na http://www.kab.cz/faq/ ------------------------------------------------------------------------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:29 CEST