25.4.2000, 18:01, Michal Hamšík wrote: > Tak reklamu na zubni pastu si musel videt, pokud se koukas na bednu mezi > 7-22 hod. nejak tak... Odporna reklama o bobrovi cisticiho si zuby a vuz > jezdici po skolach s "hodnym" panem zubarem te nemohla minout. Ale stejne - Opravdu si nevzpominam -- uz jsem dlouho bednu nevidel - sleduji jenom m. Zemana a pak hlavne CT2 a tam reklamy moc nejsou. > nejbeznejsi reklama je na "rozstrihnute" vlozky a praci prasek. tak ta se me nastesti netyka > + tvuj kamarad - on tu reklamu prece neplati, muze mu to byt jedno. ale samozrejme - kdo by ji platil jiny nez spotrebitel. Treba Coca-Cola ma vyrobni naklady 1/3 - 2/3 jdou na reklamu. Jina limonada je bud treba levnejsi, nebo je kvalitnejsi za stejnou cenu a nebo je zkratka jenom drazsi,kvuli necemu uplne jinymu. > 24.4.2000, 17:25, Michal Hamsík wrote: >> kartacek na zuby a pastu si podle reklamy koupite na 100% protoze neznam >> praci prasek a kartacky a pod. ktere by jeste nemely reklamu. > Ani omylem bych si nekoupil kartacek na zaklade reklamy. Zubni pastu > nevim, protoze na tu jsem zadnou reklamu jeste nevidel (teda asi pred > 5ti lety ale uz si stejne nepamatuji na jmeno ty pasty). > Radeji experimuntuji a kdyz jsem s vyrobkem spokojen, pak mu zustavam > verny. U me porad jeste vitezi zvedavost a kdyz prijdu do obchodu tak > nesaham po zbozi ktere jsem videl na billboardu ale radeji sahnu po > necem neznamem. Clovek se teba i spali ale nadruhou stranu zvedavost > rozsiruje obzory. > Jeste prikladek meho kamarada, silne ovlivneneho reklamou ale jaksi > naopak. V obchode vybira zbozi jen to, ktere nevidel v reklame a > tvrdi, ze nebude zbytecne platit za reklamu!! -- ....s pozdravem Jiri Libal jr. ------------------------ mailto:hullik@volny.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:29 CEST