Dobrý deň Michal Hamšík, Dňa 25. apríl 2000, o 18:01:41, si o Obalka Inetu - o reklame napísal: > Tak reklamu na zubni pastu si musel videt, pokud se koukas na bednu mezi > 7-22 hod. nejak tak... Odporna reklama o bobrovi cisticiho si zuby a prestal jsem tu pastu pouzivat, i kdyz jsem si ji predtim parkrat koupil > a vuz jezdici po skolach s "hodnym" panem zubarem te nemohla minout. Jiste, videl jsem ji. Nic proti jabkam nemam, ale zeleny nejim ani salam. > Ale stejne - nejbeznejsi reklama je na "rozstrihnute" vlozky a praci > prasek. Asi to nekdo kupuje. Kridelka nepotrebuji a na prasek a jeho kvalitu se zeptam tech, kteri ho pouzivaji. > + tvuj kamarad - on tu reklamu prece neplati, muze mu to byt jedno. Protoze si zbozi nekoupi a reklamu nezaplati, musi si to firma po case vsimnout (kdyz jich bude hodne). A zeptat se, proc ta draha reklama nefunguje. Protoze je blba? Protoze spotrebitel uz neni tak blby? Vetsina se ale nepta, co mi to ta reklamma vlastne vnucuje a dale kupuje a kupuje, i to co vlastne nepotrebuje. Dobre jim tak. Kazdy zakaznik ma reklamu, jakou si zaslouzi. -- Dusi
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:29 CEST