24.4.2000, 17:25, Michal Hamsík wrote: > kartacek na zuby a pastu si podle reklamy koupite na 100% protoze neznam > praci prasek a kartacky a pod. ktere by jeste nemely reklamu. Ani omylem bych si nekoupil kartacek na zaklade reklamy. Zubni pastu nevim, protoze na tu jsem zadnou reklamu jeste nevidel (teda asi pred 5ti lety ale uz si stejne nepamatuji na jmeno ty pasty). Radeji experimuntuji a kdyz jsem s vyrobkem spokojen, pak mu zustavam verny. U me porad jeste vitezi zvedavost a kdyz prijdu do obchodu tak nesaham po zbozi ktere jsem videl na billboardu ale radeji sahnu po necem neznamem. Clovek se teba i spali ale nadruhou stranu zvedavost rozsiruje obzory. Jeste prikladek meho kamarada, silne ovlivneneho reklamou ale jaksi naopak. V obchode vybira zbozi jen to, ktere nevidel v reklame a tvrdi, ze nebude zbytecne platit za reklamu!! -- ....s pozdravem Jiri Libal jr. ------------------------ mailto:hullik@volny.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 14:29 CEST