Re: OT: Nákup v USA

From: Petr Maršálek <pmarsik (zavinac)>
Date: Wed, 15 May 2013 12:01:39 +0200
Když se podívám na stránky eshopu, tak tam objednávka je a u ní uvedeno 
v jednání, nezaplaceno, nedodáno.

Dne 15.5.2013 11:50, dup napsal(a):
> pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají
> stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to
> neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :)
>
>
> dup
>
> Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a):
>> Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost
>> k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady
>> jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu
>> Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že
>> objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad
>> nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět.
>> Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam
>> nachází).
>> I tak díky všem za reakce!
>>
>> Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a):
>>> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a):
>>>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem
>>>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo
>>>> aspoň napíše, jak by to řešil:
>>>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a
>>>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes
>>>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel
>>>> mail, že
>>>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo,
>>>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal).
>>>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli
>>>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám
>>>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale
>>>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním
>>>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo
>>>> storno
>>>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě:
>>>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal.
>>>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering,
>>>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel.
>>>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you."
>>>>
>>>> Jak byste tuto situaci řešili?
>>>>
>>>> Petr
>>>>
>>>
>>> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech,
>>> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by
>>> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co
>>> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou,
>>> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se
>>> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to
>>> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je
>>> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl.
>>>
>>>
>>
>
>
Received on 15. 05. 2013, 12:01 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 12:01 CEST