Když se podívám na stránky eshopu, tak tam objednávka je a u ní uvedeno v jednání, nezaplaceno, nedodáno. Dne 15.5.2013 11:50, dup napsal(a): > pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají > stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to > neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :) > > > dup > > Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a): >> Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost >> k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady >> jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu >> Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že >> objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad >> nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět. >> Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam >> nachází). >> I tak díky všem za reakce! >> >> Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a): >>> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a): >>>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem >>>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo >>>> aspoň napíše, jak by to řešil: >>>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a >>>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes >>>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel >>>> mail, že >>>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo, >>>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal). >>>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli >>>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám >>>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale >>>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním >>>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo >>>> storno >>>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě: >>>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. >>>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, >>>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel. >>>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you." >>>> >>>> Jak byste tuto situaci řešili? >>>> >>>> Petr >>>> >>> >>> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech, >>> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by >>> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co >>> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou, >>> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se >>> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to >>> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je >>> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl. >>> >>> >> > >Received on 15. 05. 2013, 12:01 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 12:01 CEST