Re: OT: Nákup v USA

From: dup <dup (zavinac)>
Date: Wed, 15 May 2013 11:50:31 +0200
pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají 
stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to 
neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :)


dup

Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a):
> Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost 
> k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady 
> jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu 
> Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že 
> objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad 
> nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět.
> Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam 
> nachází).
> I tak díky všem za reakce!
>
> Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a):
>> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a):
>>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem
>>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo
>>> aspoň napíše, jak by to řešil:
>>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a
>>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes
>>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel 
>>> mail, že
>>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo,
>>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal).
>>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli
>>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám
>>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale
>>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním
>>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo 
>>> storno
>>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě:
>>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal.
>>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering,
>>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel.
>>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you."
>>>
>>> Jak byste tuto situaci řešili?
>>>
>>> Petr
>>>
>>
>> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech,
>> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by
>> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co
>> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou,
>> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se
>> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to
>> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je
>> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl.
>>
>>
>
Received on 15. 05. 2013, 11:50 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 11:50 CEST