pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :) dup Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a): > Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost > k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady > jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu > Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že > objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad > nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět. > Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam > nachází). > I tak díky všem za reakce! > > Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a): >> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a): >>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem >>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo >>> aspoň napíše, jak by to řešil: >>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a >>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes >>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel >>> mail, že >>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo, >>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal). >>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli >>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám >>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale >>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním >>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo >>> storno >>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě: >>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. >>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, >>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel. >>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you." >>> >>> Jak byste tuto situaci řešili? >>> >>> Petr >>> >> >> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech, >> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by >> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co >> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou, >> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se >> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to >> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je >> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl. >> >> >Received on 15. 05. 2013, 11:50 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 11:50 CEST