Re: OT: Nákup v USA

From: dup <dup (zavinac)>
Date: Wed, 15 May 2013 12:11:08 +0200
pošli jim screenshot, co na to řeknou.



dup


Dne 15.5.2013 12:01, Petr Maršálek napsal(a):
> Když se podívám na stránky eshopu, tak tam objednávka je a u ní 
> uvedeno v jednání, nezaplaceno, nedodáno.
>
> Dne 15.5.2013 11:50, dup napsal(a):
>> pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají
>> stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to
>> neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :)
>>
>>
>> dup
>>
>> Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a):
>>> Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost
>>> k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady
>>> jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu
>>> Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že
>>> objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad
>>> nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět.
>>> Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam
>>> nachází).
>>> I tak díky všem za reakce!
>>>
>>> Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a):
>>>> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a):
>>>>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď 
>>>>> jsem
>>>>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže 
>>>>> nebo
>>>>> aspoň napíše, jak by to řešil:
>>>>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do 
>>>>> Evropy a
>>>>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu 
>>>>> přes
>>>>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel
>>>>> mail, že
>>>>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi 
>>>>> přišlo,
>>>>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes 
>>>>> Paypal).
>>>>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli
>>>>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám
>>>>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale
>>>>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním
>>>>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo
>>>>> storno
>>>>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě:
>>>>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal.
>>>>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering,
>>>>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to 
>>>>> cancel.
>>>>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you."
>>>>>
>>>>> Jak byste tuto situaci řešili?
>>>>>
>>>>> Petr
>>>>>
>>>>
>>>> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech,
>>>> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by
>>>> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí 
>>>> zpět. Co
>>>> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám 
>>>> takovou,
>>>> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. 
>>>> platí se
>>>> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to
>>>> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je
>>>> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl.
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>
Received on 15. 05. 2013, 12:11 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 12:11 CEST