pošli jim screenshot, co na to řeknou. dup Dne 15.5.2013 12:01, Petr Maršálek napsal(a): > Když se podívám na stránky eshopu, tak tam objednávka je a u ní > uvedeno v jednání, nezaplaceno, nedodáno. > > Dne 15.5.2013 11:50, dup napsal(a): >> pokud na to moje slabá angličtina stačí, tak oni nepsali že ji odmítají >> stornovat, ale že jim systém tu objednávku vůbec nezařadil protože to >> neprošlo paypalem, takže nemají co stornovat :) >> >> >> dup >> >> Dne 15.5.2013 11:44, Petr Maršálek napsal(a): >>> Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost >>> k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady >>> jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu >>> Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že >>> objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad >>> nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět. >>> Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam >>> nachází). >>> I tak díky všem za reakce! >>> >>> Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a): >>>> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a): >>>>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď >>>>> jsem >>>>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže >>>>> nebo >>>>> aspoň napíše, jak by to řešil: >>>>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do >>>>> Evropy a >>>>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu >>>>> přes >>>>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel >>>>> mail, že >>>>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi >>>>> přišlo, >>>>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes >>>>> Paypal). >>>>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli >>>>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám >>>>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale >>>>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním >>>>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo >>>>> storno >>>>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě: >>>>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. >>>>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, >>>>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to >>>>> cancel. >>>>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you." >>>>> >>>>> Jak byste tuto situaci řešili? >>>>> >>>>> Petr >>>>> >>>> >>>> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech, >>>> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by >>>> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí >>>> zpět. Co >>>> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám >>>> takovou, >>>> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. >>>> platí se >>>> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to >>>> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je >>>> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl. >>>> >>>> >>> >> >> > >Received on 15. 05. 2013, 12:11 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 12:11 CEST