Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost k videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady jsem ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu Canonu, zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že objednávka je na moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad nemůžou napadnout za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět. Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam nachází). I tak díky všem za reakce! Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a): > Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a): >> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem >> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo >> aspoň napíše, jak by to řešil: >> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a >> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes >> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel mail, že >> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo, >> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal). >> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli >> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám >> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale >> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním >> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo storno >> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě: >> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal. >> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering, >> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel. >> Hopefully you can finds the replacement part closer to you." >> >> Jak byste tuto situaci řešili? >> >> Petr >> > > Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech, > pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by > stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co > se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou, > že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se > jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to > posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je > logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl. > >Received on 15. 05. 2013, 11:44 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 11:44 CEST