Re: OT: Nákup v USA

From: Petr Maršálek <pmarsik (zavinac)>
Date: Wed, 15 May 2013 11:44:09 +0200
Teď se dívám na mé minulé zásilky přes shipito a zjišťuji, že drobnost k 
videokameře za 23 USD se asi nevyplatí posílat z USA (i když tady jsem 
ji zatím nenašel přímo v obchodě) a radši se poptám na servisu Canonu, 
zda to nemůžou sehnat oni někde bokem. A vzhledem, že objednávka je na 
moji virtuální adresu na shipito skladu, tak mě snad nemůžou napadnout 
za nezaplacení objednávky, kterou odmítají vzít zpět.
Levné zboží se skutečně vyplatí jen z EU nebo přes eBay (pokud se tam 
nachází).
I tak díky všem za reakce!

Dne 15.5.2013 10:54, Tomáš Vymětal napsal(a):
> Dne 14.5.2013 17:50, Petr Maršálek napsal(a):
>> Vím, že se to tu několikrát probíralo a sám jsem i radil, ale teď jsem
>> se dostal do trošku zapeklité situace a tak mě třeba někdo pomůže nebo
>> aspoň napíše, jak by to řešil:
>> Chtěl jsem si koupit zboží z eshopu v USA, který neprodává do Evropy a
>> tak jsem si říkal, že bude stačit využít shipito a zaplatit eshopu přes
>> Paypal. Po objednání a příkazu paypalu k platbě mi ovšem přišel mail, že
>> obchod nemá licenci obchodovat mimo USA a Kanadu a z Paypalu mi přišlo,
>> že nelze provést platbu (přijímají pouze domácí platby i přes Paypal).
>> Teď jsem v situaci, že na bankovním účtu mám blokované peníze kvůli
>> převodu na Paypal, tam žádná transakce nejde vidět a v eshopu mám
>> nezaplacenou objednávku. Ty peníze bych s bankou nějak vyřešil, ale
>> horší je jednání s eshopem. Navrhoval jsem mu zaplacení bankovním
>> převodem z ČR, ale dodání na moji adresu do USA (do shipito) nebo storno
>> objednávky, ale to mi odmítl a tak je to na mrtvém bodě:
>> "Unfortunately we can only accept payment by credit card or Paypal.
>> Since your order did not clear Paypal it never entered our ordering,
>> invoicing or shipping systems. As a result there is no order to cancel.
>> Hopefully you can finds the replacement part closer to you."
>>
>> Jak byste tuto situaci řešili?
>>
>> Petr
>>
>
> Zablokovaná transakce se automaticky odblokuje po cca dvou týdnech,
> pokud obchodník nedodá potvrzení, pokud by se tak nestalo, mělo by
> stačit zavolat do banky, že to tam hnije, ať to prověří a vrátí zpět. Co
> se týče přeposílačů .. záleží co to konkrétně je. Zkušenost mám takovou,
> že většina je schopná postarat se i o objednávku/zaplacení. Tj. platí se
> jim, oni to objednají na sebe a pak jen přepošlou. Větší překupníci to
> posílají ve velkých boxech, kde jsou třeba desítky zásilek, pak je
> logicky to poštovný menší. Jen to trvá trochu dýl.
>
>
Received on 15. 05. 2013, 11:44 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 15. 05. 2013, 11:44 CEST