Re: [SPAM] Re: zkusenosti s ticket systemem

From: michal krajcirovic <konference (zavinac)>
Date: Sun, 31 Jan 2010 23:19:24 +0100
diky za info, avsak dulezita otazka - umi to z pop3/imap nasosavat maily 
co tam poslou lidi? donutit je cpat requesty do nejakyho web interfacu 
nelze, budou to porad posilat mailem... a ja potrebuji, aby to nasoslo 
maily, priradilo jim to nejaky # idealne viditelny v predmetu nebo nekde 
(dotycny zavola a chce neco doresit, tak aby mohl rist ze je to tiket 
#123456 apod)...

diky, mk

Technik IS napsal(a):
> Ahoj.
> Chystáme se nasadit Trellis Desk (http://www.accord5.com/).
> Trochu jsem to i počeštil a tak mělo by to být pro uživatele
> docela v pohodě. Je v tom i Knowledge Base.
>
> Rad
>
> Dne 31.1.2010 18:46, michal krajcirovic napsal(a):
>   
>> Pekny den,
>> nemate nekdo nejake zkusenosti s nejakym issue tracking systemem? jde
>> mi skutecne o easy reseni - jen prijimani requestu od zakazniku
>> mailem, odpovidani mailem, preddefinovane odpovedi... otrs/rt je moc
>> megalomanske.
>>
>> diky za tipy,
>>
>> mk
>>
>>     
>
>
>   
Received on 31. 01. 2010, 23:19 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 01. 2010, 23:19 CET