diky za info, avsak dulezita otazka - umi to z pop3/imap nasosavat maily co tam poslou lidi? donutit je cpat requesty do nejakyho web interfacu nelze, budou to porad posilat mailem... a ja potrebuji, aby to nasoslo maily, priradilo jim to nejaky # idealne viditelny v predmetu nebo nekde (dotycny zavola a chce neco doresit, tak aby mohl rist ze je to tiket #123456 apod)... diky, mk Technik IS napsal(a): > Ahoj. > Chystáme se nasadit Trellis Desk (http://www.accord5.com/). > Trochu jsem to i počeštil a tak mělo by to být pro uživatele > docela v pohodě. Je v tom i Knowledge Base. > > Rad > > Dne 31.1.2010 18:46, michal krajcirovic napsal(a): > >> Pekny den, >> nemate nekdo nejake zkusenosti s nejakym issue tracking systemem? jde >> mi skutecne o easy reseni - jen prijimani requestu od zakazniku >> mailem, odpovidani mailem, preddefinovane odpovedi... otrs/rt je moc >> megalomanske. >> >> diky za tipy, >> >> mk >> >> > > >Received on 31. 01. 2010, 23:19 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 01. 2010, 23:19 CET