Re: [SPAM] Re: zkusenosti s ticket systemem

From: Technik IS <tis (zavinac)>
Date: Sun, 31 Jan 2010 23:28:49 +0100
Dne 31.1.2010 23:19, michal krajcirovic napsal(a):
> diky za info, avsak dulezita otazka - umi to z pop3/imap nasosavat
> maily co tam poslou lidi? donutit je cpat requesty do nejakyho web
> interfacu nelze, budou to porad posilat mailem... a ja potrebuji, aby
> to nasoslo maily, priradilo jim to nejaky # idealne viditelny v
> predmetu nebo nekde (dotycny zavola a chce neco doresit, tak aby mohl
> rist ze je to tiket #123456 apod)...
>
> diky, mk
Tak to sorry. Nějak jsem to nedočetl. Trellis posílá maily, ale jen jako
informaci.
Hlavně tam je webové rozhraní. My chtěli právě tohle.
Na maily mě napadá jedině Request tracker, ale ten asi nechceš.

Rad.
Received on 31. 01. 2010, 23:28 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 01. 2010, 23:28 CET