Re: zkusenosti s ticket systemem

From: Technik IS <tis (zavinac)>
Date: Sun, 31 Jan 2010 19:31:23 +0100
Ahoj.
Chystáme se nasadit Trellis Desk (http://www.accord5.com/).
Trochu jsem to i počeštil a tak mělo by to být pro uživatele
docela v pohodě. Je v tom i Knowledge Base.

Rad

Dne 31.1.2010 18:46, michal krajcirovic napsal(a):
> Pekny den,
> nemate nekdo nejake zkusenosti s nejakym issue tracking systemem? jde
> mi skutecne o easy reseni - jen prijimani requestu od zakazniku
> mailem, odpovidani mailem, preddefinovane odpovedi... otrs/rt je moc
> megalomanske.
>
> diky za tipy,
>
> mk
>
Received on 31. 01. 2010, 19:31 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 01. 2010, 19:31 CET