mno, tak sice jsem musel hodne pritlacit na pilu,ale vyrizeno ke spokojenosti. http://www.obchodpc.cz/Main.ASPX?CLS=PRODUCT&PRO_ALL=1002999+&OK=Hledej S pozdravem quasimodo www.obchodpc.cz 731 84 84 84 ICQ:104722051 Petr Mar¹álek napsal(a): > Hezký pøíbìh, jen¾e on o voze a ty o koze. On dostal od zákazníka na > reklamaci zdroj a poslal ho dál svému dodavateli na reklamaci, ne jako > u¾ivatel, ale jako maloprodejce. > > Petr > > Tomá¹ Vymìtal napsal(a): >> Øe¹il jsem kdysi dávno podobnej problém. Koupil jsem hiend desku (nìco >> kolem 6K) a ta mìsíc pøed koncem záruky ode¹la. Nejdøív mì na záruèním >> poslali do hajzlu, jestli si nedìlám srandu, ¾e je to tro¹ku >> podezøelý, ¾e to odejde zrovna pøed koncem záruky. Nicménì nenechal >> jsem se zvyklat a nechal to tam. Po mìsíci, kdy to le¾elo ve skøíni a >> nikdo se na to ani nepodíval (mìl jsem v tom k¹eftì kámo¹e, co to >> dennì sledoval), jsem se dostavil, jak to vypadá. Oni, ¾e reklamaci >> teda uznají a nabídli mi desku, která parametrama nedosahovala pùvodní >> ani po kotníky. Jednak se teda ta pùvodní u¾ nedìlala a druhak se >> plo¹nì pøe¹lo na dal¹í øadu patic procesorù (tu¹ím to bylo pro FPGA >> P2), tak¾e se více ménì pro to nedìlalo nic. Jak jsem dohledal, >> nabídnutá deska mìla hodnotu kolem tisícovky a byla to hodnì chabá >> náhra¾ka. Hledal jsem tehdy také jak je to s reklamacemi a je dáno, ¾e >> dodavatel musí nabídnout stejné zbo¾í nebo adekvátní náhradu. Problém >> je v tom, co je to adekvátní náhrada, kdo to rozhoduje. Já odmítl >> novou desku, a oni, ¾e mi dobropisují pìtikilo, ¾e ta deska prostì po >> dvou letech vy¹¹í hodnotu nemá. S tím k¹eftem jsem tehdy skonèil. >> Kámo¹, co tam dìlal se na ni podíval a zjistil, ¾e tìhotní kondíky, ¾e >> na mým místì by se vysral na reklamaci, pøepájel je a tøeba se to >> rozjede. To jsem udìlal a deska u¾ odhadem 8 let jede bez problémù. >> Dal¹í pøípad byl switch. Novej gigovej pìtiport, tak dva roky zpìt. >> Donesu domù, zapojím a jeden port je prostì dead. Jdu to vymìnit, >> prodejce v pohodì, dá mi druhou krabici stejnýho výrobku, jen je >> trochu jetìj¹í. Si øíkám co, nìkomu spadla. Doma rozbalím, switch >> dodranej, výrobní datum rok zpátky, ¹pinavej, vevnitø zaprá¹enej, >> evidentnì nìkde nasazenej. Nìkterý vìci fakt nechápu. Nicménì >> ¹krábance pakety neposílají, tak jsem to neøe¹il a switch jede dosud >> bez problémù. Ale na toto by mì taky zajímal názor odborníkù. >> >> Co se týèe výmìny, doporuèuju prostì øíct, ¾e to není adekvátní >> náhrada, ¾e chci buï stejnou nebo lep¹í znaèku (po dohodì), nebo >> odstoupit od kupní smlouvy (obchodu) = vrátit prachy v plné vý¹i. >> Pokud budou protestovat, zahrát na city, ¾e jste v pozici dementního >> zamìstnance, kterého to nechá jinak ¹éf uhradit ze svýho, èili aby na >> reklamacích vystavili písemnì vyjádøení toho, co odprezentovali ústnì. >> Èitelnì jméno, datum a podpis. Místo ¹éfovi bych s tím ¹el na èoiku. >> Lep¹í dùkaz u¾ snad ani dostat nemù¾ou. >> >> T.V. >> >Received on 11. 07. 2008, 11:49 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2008, 11:49 CEST