Re: Reklamace

From: quasimodo <quasimodoq (zavinac)>
Date: Fri, 11 Jul 2008 11:49:16 +0200
mno, tak sice jsem musel hodne pritlacit na pilu,ale vyrizeno ke 
spokojenosti.

http://www.obchodpc.cz/Main.ASPX?CLS=PRODUCT&PRO_ALL=1002999+&OK=Hledej


S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051




Petr Mar¹álek napsal(a):
> Hezký pøíbìh, jen¾e on o voze a ty o koze. On dostal od zákazníka na 
> reklamaci zdroj a poslal ho dál svému dodavateli na reklamaci, ne jako 
> u¾ivatel, ale jako maloprodejce.
> 
> Petr
> 
> Tomá¹ Vymìtal napsal(a):
>> Øe¹il jsem kdysi dávno podobnej problém. Koupil jsem hiend desku (nìco 
>> kolem 6K) a ta mìsíc pøed koncem záruky ode¹la. Nejdøív mì na záruèním 
>> poslali do hajzlu, jestli si nedìlám srandu, ¾e je to tro¹ku 
>> podezøelý, ¾e to odejde zrovna pøed koncem záruky. Nicménì nenechal 
>> jsem se zvyklat a nechal to tam. Po mìsíci, kdy to le¾elo ve skøíni a 
>> nikdo se na to ani nepodíval (mìl jsem v tom k¹eftì kámo¹e, co to 
>> dennì sledoval), jsem se dostavil, jak to vypadá. Oni, ¾e reklamaci 
>> teda uznají a nabídli mi desku, která parametrama nedosahovala pùvodní 
>> ani po kotníky. Jednak se teda ta pùvodní u¾ nedìlala a druhak se 
>> plo¹nì pøe¹lo na dal¹í øadu patic procesorù (tu¹ím to bylo pro FPGA 
>> P2), tak¾e se více ménì pro to nedìlalo nic. Jak jsem dohledal, 
>> nabídnutá deska mìla hodnotu kolem tisícovky a byla to hodnì chabá 
>> náhra¾ka. Hledal jsem tehdy také jak je to s reklamacemi a je dáno, ¾e 
>> dodavatel musí nabídnout stejné zbo¾í nebo adekvátní náhradu. Problém 
>> je v tom, co je to adekvátní náhrada, kdo to rozhoduje. Já odmítl 
>> novou desku, a oni, ¾e mi dobropisují pìtikilo, ¾e ta deska prostì po 
>> dvou letech vy¹¹í hodnotu nemá. S tím k¹eftem jsem tehdy skonèil. 
>> Kámo¹, co tam dìlal se na ni podíval a zjistil, ¾e tìhotní kondíky, ¾e 
>> na mým místì by se vysral na reklamaci, pøepájel je a tøeba se to 
>> rozjede. To jsem udìlal a deska u¾ odhadem 8 let jede bez problémù. 
>> Dal¹í pøípad byl switch. Novej gigovej pìtiport, tak dva roky zpìt. 
>> Donesu domù, zapojím a jeden port je prostì dead. Jdu to vymìnit, 
>> prodejce v pohodì, dá mi druhou krabici stejnýho výrobku, jen je 
>> trochu jetìj¹í. Si øíkám co, nìkomu spadla. Doma rozbalím, switch 
>> dodranej, výrobní datum rok zpátky, ¹pinavej, vevnitø zaprá¹enej, 
>> evidentnì nìkde nasazenej. Nìkterý vìci fakt nechápu. Nicménì 
>> ¹krábance pakety neposílají, tak jsem to neøe¹il a switch jede dosud 
>> bez problémù. Ale na toto by mì taky zajímal názor odborníkù.
>>
>> Co se týèe výmìny, doporuèuju prostì øíct, ¾e to není adekvátní 
>> náhrada, ¾e chci buï stejnou nebo lep¹í znaèku (po dohodì), nebo 
>> odstoupit od kupní smlouvy (obchodu) = vrátit prachy v plné vý¹i. 
>> Pokud budou protestovat, zahrát na city, ¾e jste v pozici dementního 
>> zamìstnance, kterého to nechá jinak ¹éf uhradit ze svýho, èili aby na 
>> reklamacích vystavili písemnì vyjádøení toho, co odprezentovali ústnì. 
>> Èitelnì jméno, datum a podpis. Místo ¹éfovi bych s tím ¹el na èoiku. 
>> Lep¹í dùkaz u¾ snad ani dostat nemù¾ou.
>>
>> T.V.
>>
> 
Received on 11. 07. 2008, 11:49 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2008, 11:49 CEST