Tomáš Vymětal wrote: > svýho, čili aby na reklamacích vystavili písemně vyjádření toho, co > odprezentovali ústně. Čitelně jméno, datum a podpis. Místo šéfovi > T.V. rekl bych, ze tohleto je klicovej okamzik reklamace. per huba naslibujou nemozny a nakecaji kravin, ale paklize se to ma hodit na papir a pod to muri nohu + stempl, toho uz se bojej. je treba si uvedomit, ze it komponent se vyrabi stale vetsi mnozstvi za stale mensi ceny, tudiz zakonite jde kvalita do haje. reklamovat budem porad castejc a nezalezi jestli je to intel, asus, msi, sere se naprosto vsechno. navic se nektery zavady v pocitacich projevujou jen nekdy a byva obtizny je nasimulovat v okamziku, kdy se komp dopravi k prodejci. zaver - radsi nakupuju tam, kde nejsou nejlevnejsi, ale tam kde bez kecu vyrizujou reklamace k moji spokojenosti. na to ed se tenhleten pristup da aplikovat ovsem dost tezko, kdyz jsou po pohlceni bgs levi mozna nejvetsi prodejce it v cz.... ------------------------------ pavel >pavel (zavinac) pilsen.cz<Received on 11. 07. 2008, 19:26 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2008, 19:23 CEST