Re: Reklamace

From: <pavel (zavinac) pilsen.cz>
Date: Fri, 11 Jul 2008 19:26:53 +0200
Tomáš Vymětal wrote:
> svýho, čili aby na reklamacích vystavili písemně vyjádření toho, co
> odprezentovali ústně. Čitelně jméno, datum a podpis. Místo šéfovi
> T.V.

rekl bych, ze tohleto je klicovej okamzik reklamace. per huba 
naslibujou
nemozny a nakecaji kravin, ale paklize se to ma hodit na papir a pod 
to
muri nohu + stempl, toho uz se bojej.

je treba si uvedomit, ze it komponent se vyrabi stale vetsi mnozstvi
za stale mensi ceny, tudiz zakonite jde kvalita do haje. reklamovat
budem porad castejc a nezalezi jestli je to intel, asus, msi, sere
se naprosto vsechno.

navic se nektery zavady v pocitacich projevujou jen nekdy a byva
obtizny je nasimulovat v okamziku, kdy se komp dopravi k prodejci.

zaver - radsi nakupuju tam, kde nejsou nejlevnejsi, ale tam kde bez
kecu vyrizujou reklamace k moji spokojenosti. na to ed se tenhleten
pristup da aplikovat ovsem dost tezko, kdyz jsou po pohlceni bgs levi
mozna nejvetsi prodejce it v cz....
------------------------------
pavel >pavel (zavinac) pilsen.cz<
Received on 11. 07. 2008, 19:26 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 11. 07. 2008, 19:23 CEST