RE: problemy s providerem...

From: mr.solveproblems <mr.solveproblems (zavinac)>
Date: 10. 06. 2004, 21:17 CEST
mno, ja nevim jak "vaznej" je tenhle provider, ale je to skutecna
normalni firma (sice jen s.r.o.), smlouvu samozrejme taky mam, od
te se prilis neodchyluji (doba opravy), ono je to spis o pristupu
- je sice pekny ze to někdo opravi, ale mel by dat aspon vedet kde
byla chyba...
nebo necham si vypnout internet na dobu dovolene a zapnout k urcitemu
datu, vsechno slibi, ale pak to stejne neudelaji, musí se tam zase
zavolat a zase se pripomenout...a tak porad dokola. Proste jim stat
za zadkem a dohlizet na ne jak na male deti ;o(
Pokud jde o cenu, platim za 128kbps 950,- plus DPH, coz mi neprijde zas
tak malo, a pokud je nejaky jelito schopno namontovat hub na pripojku
vetraku, a zjistit to az po cca 1/2 roku, tak ho povazuju za debila ;o(
- ale co asi muze clovek chtit....tady u nas 

Solverino ;o) 
-------------
ICQ 271414944


P.S. a platit jako domacnost za 256kbps linku 5 - 10 tisíc, 
     povazuju za hodne velkej nesmysl! nejsme v Etiopii ale
	v Evrope!



> -----Original Message-----
> From: KAB / Konference [mailto:konference@kab.cz] 
> Sent: Thursday, June 10, 2004 8:59 PM
> To: servis-internet@nawebu.cz
> Subject: Re: problemy s providerem...
> 
> 
>   Je samozrejme otazka, co nazyvate "providerem". Pokud mate 
> nejakeho providera, ktery je skutecne podnikajici firmou se 
> zazemim, tak s nim mate taky smlouvu a v ni ruzne podminky 
> - treba ze reakcni doba je 6 hodin, treba ze pri vypadku delsim 
> nez 24 hodin se snizuje mesicni cena o nejakou castku apod. 
> 
>   Lokalni providery znam velmi dobre - zpravidla se jedna 
> o jednoho cloveka, ten si k sobe vezme 2 kamarady, co mu delaji 
> servis za par nezdanenych korun na ruku. Tady pak neni sance na 
> nejaky zaruky, odezvy apod. 
> 
>   Rozdil je ale samozrejme v cene. Za sluzbu u providera s 
> celostatni pusobnosti a rychlym kvalitnim servisem zaplatis 
> nekolikrat vice nez za stejnou rychlost u one-man-show providera. 
> Ten ma samozrejme mnohem nizsi naklady (nema na sklade nahradni 
> zarizeni, nema vlastni techniky s nonstop sluzbou a monitoringem, 
> neabsolvuje potrebna skoleni atd. atd). To se sice na jedne strane 
> projevi tim, ze platis mnohem mensi cenu, ale na druhou stranu se 
> to musi projevit bud v kvalite sluzby nebo na kvalite servisu. 
> 
>   Obraci se na me spousta lidi s podobnymi stiznostmi a odpoved 
> je jednoducha: bud budes platit za kvalitni sluzbu a servis 
> 5 az 10 tisic Kc za 256 kbps linku anebo za tu stejnou rychlost 
> par stovek. 
> 
>   Obycejne na podobny maily nereaguju, ale nechapu tu vaznou 
> diskuzi. Vzdyt to je jako si stezovat na to, ze tenisky z trziste 
> za par dnu odejdou. Bud si koupis kvalitu nebo smejd a zalezi 
> jen na tobe, co je pro tebe prioritou - kvalita nebo cena. 
> 
> Zdar KAB 
Received on Thu, 10 Jun 2004 21:17:17 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 06. 2004, 21:17 CEST