mno, ja nevim jak "vaznej" je tenhle provider, ale je to skutecna normalni firma (sice jen s.r.o.), smlouvu samozrejme taky mam, od te se prilis neodchyluji (doba opravy), ono je to spis o pristupu - je sice pekny ze to někdo opravi, ale mel by dat aspon vedet kde byla chyba... nebo necham si vypnout internet na dobu dovolene a zapnout k urcitemu datu, vsechno slibi, ale pak to stejne neudelaji, musí se tam zase zavolat a zase se pripomenout...a tak porad dokola. Proste jim stat za zadkem a dohlizet na ne jak na male deti ;o( Pokud jde o cenu, platim za 128kbps 950,- plus DPH, coz mi neprijde zas tak malo, a pokud je nejaky jelito schopno namontovat hub na pripojku vetraku, a zjistit to az po cca 1/2 roku, tak ho povazuju za debila ;o( - ale co asi muze clovek chtit....tady u nas Solverino ;o) ------------- ICQ 271414944 P.S. a platit jako domacnost za 256kbps linku 5 - 10 tisíc, povazuju za hodne velkej nesmysl! nejsme v Etiopii ale v Evrope! > -----Original Message----- > From: KAB / Konference [mailto:konference@kab.cz] > Sent: Thursday, June 10, 2004 8:59 PM > To: servis-internet@nawebu.cz > Subject: Re: problemy s providerem... > > > Je samozrejme otazka, co nazyvate "providerem". Pokud mate > nejakeho providera, ktery je skutecne podnikajici firmou se > zazemim, tak s nim mate taky smlouvu a v ni ruzne podminky > - treba ze reakcni doba je 6 hodin, treba ze pri vypadku delsim > nez 24 hodin se snizuje mesicni cena o nejakou castku apod. > > Lokalni providery znam velmi dobre - zpravidla se jedna > o jednoho cloveka, ten si k sobe vezme 2 kamarady, co mu delaji > servis za par nezdanenych korun na ruku. Tady pak neni sance na > nejaky zaruky, odezvy apod. > > Rozdil je ale samozrejme v cene. Za sluzbu u providera s > celostatni pusobnosti a rychlym kvalitnim servisem zaplatis > nekolikrat vice nez za stejnou rychlost u one-man-show providera. > Ten ma samozrejme mnohem nizsi naklady (nema na sklade nahradni > zarizeni, nema vlastni techniky s nonstop sluzbou a monitoringem, > neabsolvuje potrebna skoleni atd. atd). To se sice na jedne strane > projevi tim, ze platis mnohem mensi cenu, ale na druhou stranu se > to musi projevit bud v kvalite sluzby nebo na kvalite servisu. > > Obraci se na me spousta lidi s podobnymi stiznostmi a odpoved > je jednoducha: bud budes platit za kvalitni sluzbu a servis > 5 az 10 tisic Kc za 256 kbps linku anebo za tu stejnou rychlost > par stovek. > > Obycejne na podobny maily nereaguju, ale nechapu tu vaznou > diskuzi. Vzdyt to je jako si stezovat na to, ze tenisky z trziste > za par dnu odejdou. Bud si koupis kvalitu nebo smejd a zalezi > jen na tobe, co je pro tebe prioritou - kvalita nebo cena. > > Zdar KABReceived on Thu, 10 Jun 2004 21:17:17 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 06. 2004, 21:17 CEST