Re: problemy s providerem...

From: J. Polivka <jpolivka (zavinac)>
Date: 10. 06. 2004, 21:31 CEST
Zdravim,
puvodne jsem toto tema nesledoval, ale kdyz zareagoval KAB, tak jsem se na
to podival.
Omlovam se, ale muj cas take neco stoji...
Pokud je to firma "jedoho muze" jak pise KAB, tak nejlepsi metoda je
nezaplatit !
Jste pro ne zdroj obzivy a ten si nenechaji uteci. Pak zacnou jednat a
zjednavat napravu.
Kabelovka se s vami rozlouci celkem s klidem, tam je jisty "obrat" zakazniku
bezny.
Lidi starnou a prestavaji mit chut na net, nemaji prostredky apod.
A pak nastupuji novi zakaznici z rad mladych lidi, kteri jsou zamestnani.
Proste bezny generacni (byt zde financne generacni) kolotoc.
Nemyslete si, ze kazdy z nas, ci z vas, bude mit v penzi na to, udrzet si
standard na ktery jsme, (jste), zvykli dnes.
Telefon - pripojisteni..., dane, pevna linka, mobil, internet, kabelovka...
spocitejte si to a podivejte se kam nas tlaci vlada...
Denodenne se v TV setkavame s tim, ze nejen vlada vymysli nove dane a
poplatky, vcetne vysokych a nekdy az likvidacnich pokut !
Sam vyuzivam Globe a i tam mi nenavratne smazli data a za to nabidli slevu,
kterou jsem pak mel velkou starost z nich dostat. Bohuzel.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz


  Je samozrejme otazka, co nazyvate "providerem". Pokud mate
nejakeho providera, ktery je skutecne podnikajici firmou se
zazemim, tak s nim mate taky smlouvu a v ni ruzne podminky
- treba ze reakcni doba je 6 hodin, treba ze pri vypadku delsim
nez 24 hodin se snizuje mesicni cena o nejakou castku apod.

  Lokalni providery znam velmi dobre - zpravidla se jedna
o jednoho cloveka, ten si k sobe vezme 2 kamarady, co mu delaji
servis za par nezdanenych korun na ruku. Tady pak neni sance na
nejaky zaruky, odezvy apod.

  Rozdil je ale samozrejme v cene. Za sluzbu u providera s
celostatni pusobnosti a rychlym kvalitnim servisem zaplatis
nekolikrat vice nez za stejnou rychlost u one-man-show providera.
Ten ma samozrejme mnohem nizsi naklady (nema na sklade nahradni
zarizeni, nema vlastni techniky s nonstop sluzbou a monitoringem,
neabsolvuje potrebna skoleni atd. atd). To se sice na jedne strane
projevi tim, ze platis mnohem mensi cenu, ale na druhou stranu se
to musi projevit bud v kvalite sluzby nebo na kvalite servisu.

  Obraci se na me spousta lidi s podobnymi stiznostmi a odpoved
je jednoducha: bud budes platit za kvalitni sluzbu a servis
5 az 10 tisic Kc za 256 kbps linku anebo za tu stejnou rychlost
par stovek.

  Obycejne na podobny maily nereaguju, ale nechapu tu vaznou
diskuzi. Vzdyt to je jako si stezovat na to, ze tenisky z trziste
za par dnu odejdou. Bud si koupis kvalitu nebo smejd a zalezi
jen na tobe, co je pro tebe prioritou - kvalita nebo cena.

Zdar KAB
Received on Thu, 10 Jun 2004 21:31:18 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 06. 2004, 21:29 CEST