> > muj provider treba neodepisuje na emaily ;-) ale vazne vubec. > > at posilam na support, nebo na obchodni oddeleni ci info, tak > > si hraji na mrtveho brouka... > ten muj taky jeden cas neodepisoval nebo mu to trvalo i dva mesice, > uplne stejne jako u tebe, vzdycky bylo ticho po pesine a někdo to > opravil.... Je samozrejme otazka, co nazyvate "providerem". Pokud mate nejakeho providera, ktery je skutecne podnikajici firmou se zazemim, tak s nim mate taky smlouvu a v ni ruzne podminky - treba ze reakcni doba je 6 hodin, treba ze pri vypadku delsim nez 24 hodin se snizuje mesicni cena o nejakou castku apod. Lokalni providery znam velmi dobre - zpravidla se jedna o jednoho cloveka, ten si k sobe vezme 2 kamarady, co mu delaji servis za par nezdanenych korun na ruku. Tady pak neni sance na nejaky zaruky, odezvy apod. Rozdil je ale samozrejme v cene. Za sluzbu u providera s celostatni pusobnosti a rychlym kvalitnim servisem zaplatis nekolikrat vice nez za stejnou rychlost u one-man-show providera. Ten ma samozrejme mnohem nizsi naklady (nema na sklade nahradni zarizeni, nema vlastni techniky s nonstop sluzbou a monitoringem, neabsolvuje potrebna skoleni atd. atd). To se sice na jedne strane projevi tim, ze platis mnohem mensi cenu, ale na druhou stranu se to musi projevit bud v kvalite sluzby nebo na kvalite servisu. Obraci se na me spousta lidi s podobnymi stiznostmi a odpoved je jednoducha: bud budes platit za kvalitni sluzbu a servis 5 az 10 tisic Kc za 256 kbps linku anebo za tu stejnou rychlost par stovek. Obycejne na podobny maily nereaguju, ale nechapu tu vaznou diskuzi. Vzdyt to je jako si stezovat na to, ze tenisky z trziste za par dnu odejdou. Bud si koupis kvalitu nebo smejd a zalezi jen na tobe, co je pro tebe prioritou - kvalita nebo cena. Zdar KABReceived on Thu, 10 Jun 2004 20:59:19 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 06. 2004, 20:59 CEST