Neviem ako cesky EoroTel, ale ten slovensky je dost slusny a zakaznikov si vazi. Preto skus zaziadat o vymenu pristroja za iny, mozno sa to podari (a mozno ani nie :-) ). ----- Original Message ----- From: "Jiri Bures" <jiri.bures@lfmotol.cuni.cz> To: <servis-internet@nawebu.cz> Sent: 27. apríl 2000 23:29 Subject: Re: (off topic) dotaz na stranky o ochrane spotrebitele > > Nevim co konkretne te zajima z reklamacniho rizeni, ale mam prakticke > > zkusenosti... > > Tedy podrobneji ... > > vlastnim mobilni telefon Philips Savvy v zarucni lhute, ktery jsem koupil v > Go sade. Pro vadu displeje jsem ho jiz dvakrat reklamoval a pokazde > obdrzel novy pristroj. Jelikoz se stejna zavada objevila jiz potreti, rad bych > pri reklamaci vyuzil moznosti vratit zakoupene zbozi (celou sadu Go) a > ziskat zpet penize, ktere jsem za ni zaplatil. Avsak ve znackove prodejne > Eurotelu i na informacni Go-lince mi tvrdi, ze penize mohu ziskat zpet > pouze za telefon a jeho prislusenstvi, ale celou Go sadu vratit nemuzu. > Mam vsak za to, ze jsem koupil jeden produkt a ten reklamuji jako celek. > Pripoustim, ze na uctence je uvedena zvlast cena za telefon a cena za Go- > kartu (snad kvuli odlisne vysi DPH), ale obe polozky jsem kupoval > najednou, v jednom baleni, ktere se ani nesmelo rozbalit pred zaplacenim. > Ani onen telefoni pristroj neni za cenu uvedenou na uctence mozne koupit > samostatne. Mam pravdu ja, nebo lide z Eurotelu? Jak se muzu domoci > napravy? > Napiste mi treba soukrome, pokud mate podobnou zkusenost. > Diky > Jiri Bures > > Jiri Bures > jiri.bures@lfmotol.cuni.cz > jibur@atlas.cz > > CP ISO 8859-2 > > > ------------------- konference casopisu Internet ----------------------- > Archiv a instrukce pro odhlaseni/prihlaseni na http://internet.nawebu.cz > FAQ a objednavka jeho aktualizaci mailem na http://www.kab.cz/faq/ > ------------------------------------------------------------------------ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 01:35 CEST