Re: (off topic) dotaz na stranky o ochrane spotrebitele

From: bj (bjservis@atlas.cz)
Date: 29. 04. 2000, 00:43 CEST


IMHO Vase snaha bude nejspis marna protoze trikrat jedna chba a dost plati
ale u kazdeho telefonu, takze kdyz Vam budou neustale davat telefon novy a
novy mate smulu.... BEEEE BEEE :(


bj


ajsikju=pet*sest*nula*devet*tri*osum*nula*osum

> Tedy podrobneji ...
>
> vlastnim mobilni telefon Philips Savvy v zarucni lhute, ktery jsem koupil
v
> Go sade. Pro vadu displeje jsem ho jiz dvakrat reklamoval a pokazde
> obdrzel novy pristroj. Jelikoz se stejna zavada objevila jiz potreti, rad
bych
> pri reklamaci vyuzil moznosti vratit zakoupene zbozi (celou sadu Go) a
> ziskat zpet penize, ktere jsem za ni zaplatil. Avsak ve znackove prodejne
> Eurotelu i na informacni Go-lince mi tvrdi, ze penize mohu ziskat zpet
> pouze za telefon a jeho prislusenstvi, ale celou Go sadu vratit nemuzu.
> Mam vsak za to, ze jsem koupil jeden produkt a ten reklamuji jako celek.
> Pripoustim, ze na uctence je uvedena zvlast cena za telefon a cena za Go-
> kartu (snad kvuli odlisne vysi DPH), ale obe polozky jsem kupoval
> najednou, v jednom baleni, ktere se ani nesmelo rozbalit pred zaplacenim.
> Ani onen telefoni pristroj neni za cenu uvedenou na uctence mozne koupit
> samostatne. Mam pravdu ja, nebo lide z Eurotelu? Jak se muzu domoci
> napravy?
> Napiste mi treba soukrome, pokud mate podobnou zkusenost.
> Diky
> Jiri Bures
>
> Jiri Bures
> jiri.bures@lfmotol.cuni.cz
> jibur@atlas.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 01:36 CEST