IMHO Vase snaha bude nejspis marna protoze trikrat jedna chba a dost plati ale u kazdeho telefonu, takze kdyz Vam budou neustale davat telefon novy a novy mate smulu.... BEEEE BEEE :( bj ajsikju=pet*sest*nula*devet*tri*osum*nula*osum > Tedy podrobneji ... > > vlastnim mobilni telefon Philips Savvy v zarucni lhute, ktery jsem koupil v > Go sade. Pro vadu displeje jsem ho jiz dvakrat reklamoval a pokazde > obdrzel novy pristroj. Jelikoz se stejna zavada objevila jiz potreti, rad bych > pri reklamaci vyuzil moznosti vratit zakoupene zbozi (celou sadu Go) a > ziskat zpet penize, ktere jsem za ni zaplatil. Avsak ve znackove prodejne > Eurotelu i na informacni Go-lince mi tvrdi, ze penize mohu ziskat zpet > pouze za telefon a jeho prislusenstvi, ale celou Go sadu vratit nemuzu. > Mam vsak za to, ze jsem koupil jeden produkt a ten reklamuji jako celek. > Pripoustim, ze na uctence je uvedena zvlast cena za telefon a cena za Go- > kartu (snad kvuli odlisne vysi DPH), ale obe polozky jsem kupoval > najednou, v jednom baleni, ktere se ani nesmelo rozbalit pred zaplacenim. > Ani onen telefoni pristroj neni za cenu uvedenou na uctence mozne koupit > samostatne. Mam pravdu ja, nebo lide z Eurotelu? Jak se muzu domoci > napravy? > Napiste mi treba soukrome, pokud mate podobnou zkusenost. > Diky > Jiri Bures > > Jiri Bures > jiri.bures@lfmotol.cuni.cz > jibur@atlas.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 01:36 CEST