> Nevim co konkretne te zajima z reklamacniho rizeni, ale mam prakticke > zkusenosti... Tedy podrobneji ... vlastnim mobilni telefon Philips Savvy v zarucni lhute, ktery jsem koupil v Go sade. Pro vadu displeje jsem ho jiz dvakrat reklamoval a pokazde obdrzel novy pristroj. Jelikoz se stejna zavada objevila jiz potreti, rad bych pri reklamaci vyuzil moznosti vratit zakoupene zbozi (celou sadu Go) a ziskat zpet penize, ktere jsem za ni zaplatil. Avsak ve znackove prodejne Eurotelu i na informacni Go-lince mi tvrdi, ze penize mohu ziskat zpet pouze za telefon a jeho prislusenstvi, ale celou Go sadu vratit nemuzu. Mam vsak za to, ze jsem koupil jeden produkt a ten reklamuji jako celek. Pripoustim, ze na uctence je uvedena zvlast cena za telefon a cena za Go- kartu (snad kvuli odlisne vysi DPH), ale obe polozky jsem kupoval najednou, v jednom baleni, ktere se ani nesmelo rozbalit pred zaplacenim. Ani onen telefoni pristroj neni za cenu uvedenou na uctence mozne koupit samostatne. Mam pravdu ja, nebo lide z Eurotelu? Jak se muzu domoci napravy? Napiste mi treba soukrome, pokud mate podobnou zkusenost. Diky Jiri Bures Jiri Bures jiri.bures@lfmotol.cuni.cz jibur@atlas.cz CP ISO 8859-2
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 01:28 CEST