Re: (off topic) dotaz na stranky o ochrane spotrebitele

From: Jiri Bures (jiri.bures@lfmotol.cuni.cz)
Date: 27. 04. 2000, 23:29 CEST


> Nevim co konkretne te zajima z reklamacniho rizeni, ale mam prakticke
> zkusenosti...

Tedy podrobneji ...

vlastnim mobilni telefon Philips Savvy v zarucni lhute, ktery jsem koupil v 
Go sade. Pro vadu displeje jsem ho jiz dvakrat reklamoval a pokazde 
obdrzel novy pristroj. Jelikoz se stejna zavada objevila jiz potreti, rad bych 
pri reklamaci vyuzil moznosti vratit zakoupene zbozi (celou sadu Go) a 
ziskat zpet penize, ktere jsem za ni zaplatil. Avsak ve znackove prodejne 
Eurotelu i na informacni Go-lince mi tvrdi, ze penize mohu ziskat zpet 
pouze za telefon a jeho prislusenstvi, ale celou Go sadu vratit nemuzu. 
Mam vsak za to, ze jsem koupil jeden produkt a ten reklamuji jako celek. 
Pripoustim, ze na uctence je uvedena zvlast cena za telefon a cena za Go-
kartu (snad kvuli odlisne vysi DPH), ale obe polozky jsem kupoval 
najednou, v jednom baleni, ktere se ani nesmelo rozbalit pred zaplacenim. 
Ani onen telefoni pristroj neni za cenu uvedenou na uctence mozne koupit 
samostatne. Mam pravdu ja, nebo lide z Eurotelu? Jak se muzu domoci 
napravy?
Napiste mi treba soukrome, pokud mate podobnou zkusenost.
Diky
Jiri Bures

Jiri Bures
jiri.bures@lfmotol.cuni.cz
jibur@atlas.cz

CP ISO 8859-2



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 09. 2001, 01:28 CEST