Souhlas. Zkusím mu to vysvětlit. BTW: GMAIL umí přiřadit úkol. nahoře and emailem pod položkou další. A úkol se dá načasovat. Vašek Keberdle Dne 12. ledna 2012 13:13 Kit <kit.saels (zavinac) gmail.com> napsal(a): > 12.01.12, Keberdle Václav <keberdle (zavinac) gmail.com>: > > Zdravím, > > kamarád nějak nemůže pochopit proč je lepší mít prázdný inbox než mít > > 15.000 emailů v inboxu ( dnes stav za 3 roky) > > > > Poštu si dále dělí na přečtenou a nepřečtenou s tím že nepřečtenou bude > > ještě řešit. > > Našel jsem pár článků v češtině ale žádný nepopisuje PROČ. > > Vašek Keberdle > > Důvod je psychologický. Každá příchozí zpráva by měla být vyřízena, > delegována, smazána nebo archivována. Když je vše vyřízeno, mozek je > spokojený a těší se na nové zprávy. > > Pokud si zprávu přečte a nevyřídí ihned, znamená to, že ji v budoucnu > bude číst znovu, aby ji vyřídil (odpověděl, delegoval, smazal nebo > archivoval). To je ztráta času. > > Mně třeba na chybí možnost přidat si k došlému e-mailu vlastní > poznámky, klíčová slova, odkazy, připomenutí apod. Takovou zprávu bych > klidně archivoval. Naštěstí Gmail má možnost štítků, je možné tedy > alespoň nějak došlou zprávu označit. Ne vždy ji totiž chci zařadit > právě do jednoho šuplíku. Štítků mohu mít tolik, kolik chci. > -- > Kit >Received on 12. 01. 2012, 14:17 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 01. 2012, 14:17 CET