12.01.12, Keberdle Václav <keberdle (zavinac) gmail.com>: > Zdravím, > kamarád nějak nemůže pochopit proč je lepší mít prázdný inbox než mít > 15.000 emailů v inboxu ( dnes stav za 3 roky) > > Poštu si dále dělí na přečtenou a nepřečtenou s tím že nepřečtenou bude > ještě řešit. > Našel jsem pár článků v češtině ale žádný nepopisuje PROČ. > Vašek Keberdle Důvod je psychologický. Každá příchozí zpráva by měla být vyřízena, delegována, smazána nebo archivována. Když je vše vyřízeno, mozek je spokojený a těší se na nové zprávy. Pokud si zprávu přečte a nevyřídí ihned, znamená to, že ji v budoucnu bude číst znovu, aby ji vyřídil (odpověděl, delegoval, smazal nebo archivoval). To je ztráta času. Mně třeba na chybí možnost přidat si k došlému e-mailu vlastní poznámky, klíčová slova, odkazy, připomenutí apod. Takovou zprávu bych klidně archivoval. Naštěstí Gmail má možnost štítků, je možné tedy alespoň nějak došlou zprávu označit. Ne vždy ji totiž chci zařadit právě do jednoho šuplíku. Štítků mohu mít tolik, kolik chci. -- KitReceived on 12. 01. 2012, 13:13 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 01. 2012, 13:13 CET