Nejde o počet ale o systém: zpráva se čte jen jednou. Potom putuje z inboxu do archivu apod.. On říká že mu to takto vyhovuje a nechápe proč by to měl dělat jinak. Jenže po mě chce aby mu to fungovalo vše rychle.. a navíc aby takto pracovali 2 lidi na 2 strojích (přes IMAP) BTW: konfera mi přeskakuje inbox a dostane štítek Servis-nawebu , Polemika..) Do inboxu mi jde jen to co je směřováno pro mojí adresu a žádost, obchodní sdělení, newsletter aj. zbytek jde do archivu) Vašek Keberdle Dne 12. ledna 2012 12:15 Snehulak <snehulak (zavinac) gmail.com> napsal(a): > nejak nechapu , ja mam v gmailu z konferenci kolem milionu zprav a nejak mi > to nevadi . Najdu co hledam okamzite , stitky, full text vyhledavani atd... > > V com je problem ? > > Spis neumi pracovat se svych mailboxem nebo emailovych klientem tak aby > dokazal tyto zpravy nejak rozumne radit ne ? > > snehulak > > Dne 12. ledna 2012 12:12 Keberdle Václav <keberdle (zavinac) gmail.com> napsal(a): > > > Zdravím, > > kamarád nějak nemůže pochopit proč je lepší mít prázdný inbox než mít > > 15.000 emailů v inboxu ( dnes stav za 3 roky) > > > > Poštu si dále dělí na přečtenou a nepřečtenou s tím že nepřečtenou bude > > ještě řešit. > > > > Našel jsem > > http://inboxzero.com/ > > > > Ale on chce důvody v češtině. > > > > Pomozte mi prosím. > > Našel jsem pár článků v češtině ale žádný nepopisuje PROČ. > > > > > > Díky > > > > Vašek Keberdle > > >Received on 12. 01. 2012, 14:04 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 01. 2012, 14:04 CET