Někde se stala chyba, pokud je ta lednička nefunkční, tak je třeba ji nechat vyreklamovat u prodejce a ten má ze zákona povinnost reklamaci vyřídit do třiceti dnů. Vím že s ledničkou není snadná manipulace, ale asi to bohužel jinak nelze. Teoreticky lze záruční opravu uplatňovat u smluvních servisních partnerů, ale netuším, jak na tohle pamatuje zákon. Každopdáně porušení těchto zákonných podmínek je dostatečný signál na kontaktování ČOI. Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Simona Trneckova [mailto:strnecka (zavinac) gmail.com] > Sent: Tuesday, January 22, 2008 11:35 AM > > mate nekdo zkusenost s opravou lednice Whirlpool v Praze? > Protoze co ja zazivam s jejich servisem ted, to nema obdoby. > To snad i za komancu bylo lepsi... Mam pocit, ze bych si snad > mela kleknout, aby mi to opravili. > Jestli by to pomohli. Uz mam stavy bezmoci a asi budu mit > brzo vredy... Uz mesic me odkazuji na pozdeji, nekdo se vam > ozve atd. a pritom mi lzou a kaslou na me. Ani zakaznicka > linka Whirlpool mi nepomohla (a to mam v > zaruce!) a jediny mi poradili, dat si potraviny za okno :-((( > > Takze jednak se ptam, jestli jste nekdo udelal podobnou > zkusenost s AP Servisem, Praha, Francouzska ulice, take chci > varovat vsechny pred koupi Whirlpoolu kvuli jejich pristupu > pri oprave a prosim sirte to dal, at se nekdo nenapali jako > ja a nekoupi si to protoze pri oprave tezce zaplace, alespon > v Praze a strednich Cechach urcite.Received on 22. 01. 2008, 12:35 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 22. 01. 2008, 12:35 CET