Déle jak měsíc to tam nemůže být, navíc vás museli informovat proč to tak dlouho trvá a jestliže to do měsíce neopraví a lednici máte zakoupenou zatím ještě méně jak 6 měsíců, tak máte nárok na navrácení peněz, za které jste to koupila, pokud je to delší dobu, záleží na dohodě a máte nárok na novou lednici. Petr Simona Trneckova napsal(a): > Zdravim vsechny > > mate nekdo zkusenost s opravou lednice Whirlpool v Praze? Protoze co ja > zazivam s jejich servisem ted, to nema obdoby. To snad i za komancu bylo > lepsi... Mam pocit, ze bych si snad mela kleknout, aby mi to opravili. > Jestli by to pomohli. Uz mam stavy bezmoci a asi budu mit brzo vredy... Uz > mesic me odkazuji na pozdeji, nekdo se vam ozve atd. a pritom mi lzou a > kaslou na me. Ani zakaznicka linka Whirlpool mi nepomohla (a to mam v > zaruce!) a jediny mi poradili, dat si potraviny za okno :-((( > > Takze jednak se ptam, jestli jste nekdo udelal podobnou zkusenost s AP > Servisem, Praha, Francouzska ulice, take chci varovat vsechny pred koupi > Whirlpoolu kvuli jejich pristupu pri oprave a prosim sirte to dal, at se > nekdo nenapali jako ja a nekoupi si to protoze pri oprave tezce zaplace, > alespon v Praze a strednich Cechach urcite. > > Ach jo > > Simona >Received on 22. 01. 2008, 13:02 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 22. 01. 2008, 13:02 CET