Re: procenta reklamaci notebooku

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 16:00 CEST
1) To rad slysim, Dell neprodava pres nas obchodniky, takze jeho politiku 
neznam. Samozrejme ze pokud chce zakaznik tak kvalitni servis tohoto typu, 
musi za to priplatit. My zde vsak resime to, proc si temer sto tisic Cechu 
loni koupilo Acer, s nimz ma cast uzivatelu spatne zkusenosti, ja Acer 
prodavat nepotrebuji prodavat, ani jej nehajim.

2) Ceske vedeni Acer ma maximalni moznost ovlivnovat doby oprav ceskeho 
servisu Acer, ale predpokladam ze minimalni moznost resit kvalitu vyroby 
nekde v Asii. To, ze jde kriticka zakazka na reseni k sefovi ja jako manazer 
(nikoliv treba opravnene nastvany zakaznik) hodnotim kladne, protoze kdyz uz 
takova situace nastane, on ji vyresi rychleji, potresta pripadne viniky a 
pokusi se zajistit, aby uz se to priste nestalo.

3) Informaci nemam od PR agentury, ale primo od vedeni Acer CR a nemam 
jediny duvod verejne uvadenym cislum obecne neverit. Pokud se z nekolika 
tisic v Cesku rocne opravovanych notebooku Acer (vychazim z prumerneho 
procenta oprav pro vsechny znacky) par nevejde do prumeru, to se stat muze 
kazdemu. Kdyby vsak byla situace tak kriticka, jak zde nekteri uvadeji,
a) prestaly by se notebooky Acer prodavat (stejne jako kdysi neuveritelne 
poruchove mobily Sagem) a
b) Acer by nemohl uvadet cisla, ktera by jim kazdy obchodnik okamzite 
vyvratil, coz se u cca 400 pritomnych nestalo.

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "HaWran" <hawran@gmail.com>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 2:28 PM
Subject: Re: procenta reklamaci notebooku


>>>> 1) Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba opravy 4
> dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!),
>
> Acer muze dodavat libovolne informace, nicmene Dell a IBM maji
> NextBusinessDay zaruku - veskere zavady do druheho dne vyreseny. Maji to 
> tak
> uz LETA  a ne teprve od ledna.
>
> ze 95% oprav je vyreseno do 4 dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti
>> servisem!) a veskere pripady
>> oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi primo nejvyssi sef servisu
>> osobne.
>
>
> to ze je resi sef servisu osobne NIC NEZNAMENA a to ze vubec nejake takove
> dlouhe opravy existuji je OSTUDA :o)))
>
> Vysoke procento poruchovosti ntb Acer nelze popřít. Místo aby zavedli 
> větší
> kontrolu kvality vyroby, "zlepšili" hašení problémů. Neznám člověka s
> bezproblémovým acerem. Pro mě se situace dost jasná a nepotřebuju k tomu
> vygenerované statistiky a objektivní pravdy. Každej tlačí svoji pravdu, 
> ale
> většina se shodne na tom, že NOTEBOOKY ACER JSOU VÍCE PORUCHOVÉ, NEŽ
> NOTEBOOKY OSTATNÍCH ZNAČEK. To, že najednou přijde někdo, kdo uvěřil PR a
> neohlíží se na reálné zkušenosti uživatelů - acer z bláta nevytáhne
>
>
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
>> To: <polemika-internet@nawebu.cz>
>> Sent: Tuesday, April 18, 2006 10:34 AM
>> Subject: RE: procenta reklamaci notebooku
>>
>>
>> Pro drtivou většinu uživatelů je pouze jediný argument a tím je cena. 
>> Díky
>> zkušenostem se servisem Aceru nikomu Acery nedoporučuju a to ani LCD a i
>> přesto si je spousta lidí koupí. Mají prostě těžko konkurovatelnou cenu,
>> ale
>> taky znám spoustu lidí, kteří si jako první notebook koupili Acer, ale už
>> si
>> žádný Acer nikdy nekoupí.
>>
>> --
>> Čest práci a rukám klid!
>>
>> BY: Mr. Death
>>
>>
>> > -----Original Message-----
>> > From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
>> > Sent: Tuesday, April 18, 2006 4:11 AM
>> >
>> > Nejaka takova studie rozhodne existuje, argumentoval nam ji
>> > na jedne prednasce manazer zastoupeni disku WD, bohuzel jsem
>> > si nepoznamenal webovou adresu a nemel zatim cas to hledat.
>> > Jinak bych rad zabranil flameware - osobni subjektivni nazory
>> > mne nezajimaji, to neni zadny argument pri 92 tisicich
>> > prodanych noteboocich Acer za rok 2005 jen v Cesku, coz
>> > znamena podil teto znacky na CZ trhu 36,40%! Ze by 36% Cechu
>> > TRVALE nakupovalo ty nejhorsi a nejmene spolehlive notebooky?
>> > Proc by to delali, kdyz hodne uzivatelu kupuje na zaklade
>> > rady sveho spokojeneho pritele? Samozrejme ze cast je pouze
>> > zmasirovana reklamou, ale znacku se kterou nejsem spokojen si
>> > uz priste nekoupim, ne? A on je Acer v Cesku jednickou uz
>> > peknych par let ...
>> > Pro pochybovace podoktnu, ze nasi usilovnou praci pri
>> > prosazovani lepsich znacek a modelu je Acer v prodejich nasi
>> > firmy az c. 3, nemam tedy zadny duvod je hajit, jen bych rad
>> > slysel i na forech rozumne argumenty misto nicim
>> > nepodlozenych nesmyslu.
>>
>>
>>
>> -----------------------------------------------------( reklama )-----
>> Vite, ze Ceska republika jiz ma prvni Google AdWords Qualified Company?
>> http://www.iinfo.cz/tiskova_zprava/dobry_web_google_adwords/
>> ---------------------------------------------------------------------
>>
>> --
>> -- Konference: POLEMIKA ---- Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ --
>> -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ --
>> -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ --
>>
>>
>>
>>
>> -----------------------------------------------------( reklama )-----
>> Vite, ze Ceska republika jiz ma prvni Google AdWords Qualified Company?
>> http://www.iinfo.cz/tiskova_zprava/dobry_web_google_adwords/
>> ---------------------------------------------------------------------
>>
>> --
>> -- Konference: POLEMIKA ---- Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ --
>> -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ --
>> -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ --
>>
>>
>
>
> --
>              \ | /
>            (@ @)
> -------o00-(__)-00o-----------------------
>
> Big brother is watching you.
>
> HaWran
> hawran@gmail.com
> icq: 54691660
> skype ID: xcava.hawran
> phone: +420 774 826 452
> 
Received on Tue, 18 Apr 2006 16:00:48 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 16:00 CEST