Ty problemy si resime sami,diky za ochotu,resp sales manager.Ta ironie byla konkretne na Vas na nikoho jinyho.kdyz je Vam totalne jedno co tvrdi prodejce a stojite jedine za Acerem a "jejich" cisly,které samozrejme jsou pravdive a diky nim jsou uzasni,mam pocit ze v tom servise pracujete,nebo jste s nimi spriznen.to je z me strany vse. Dle meho nazoru a kupodivu nazoru vetsiny lidi stoji acer za prd i kdy¾ to neodpovida cislum;) howgh Quasimodo ICQ:104722051 MSN:gsi@seznam.cz mailto:quasimodoq@gmail.com > -----Original Message----- > From: Jarek Jesenskı - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] > Sent: Tuesday, April 18, 2006 2:39 PM > To: polemika-internet@nawebu.cz > Subject: Re: procenta reklamaci notebooku > > Mozna, ze kdybyste odpovidal bez zbytecne ironie a k veci, > dobrali bychom se k jadru problemu. Takto ani nema smysl > odepisovat, cinim tak jen kvuli ostatnim, ktere by snad > vysledek (jasna cisla Aceru vs tvrzeni prodejce) zajimal. > Chcete tedy rici, ze nekolik letos prijatych notebooku Acer > bylo v servisu dele nez zakonnych 30 dnu, aniz byste to se > servisem ci oni s vami vcas nejak resili? Kdy¾ mi date > konkretni cislo RMA alespon jedine takove zakazky, velmi rad > to s sefem servisu Acer proberu, jak takova situace mohla > nastat a kde byl problem. Zajimalo by mne to, vzhledem k > jejich verejnemu nize uvedenemu tvrzeni. > > JarekReceived on Tue, 18 Apr 2006 14:47:33 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 14:48 CEST