RE: procenta reklamaci notebooku

From: quasimodo <quasimodoq (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 14:47 CEST
Ty problemy si resime sami,diky za ochotu,resp sales manager.Ta ironie byla
konkretne na Vas na nikoho jinyho.kdyz je Vam totalne jedno co tvrdi
prodejce a stojite jedine za Acerem a "jejich" cisly,které samozrejme jsou
pravdive a diky nim jsou uzasni,mam pocit ze v tom servise pracujete,nebo
jste s nimi spriznen.to je z me strany vse.

Dle meho nazoru a kupodivu nazoru vetsiny lidi stoji acer za prd i kdy¾ to
neodpovida cislum;)

howgh

Quasimodo 

ICQ:104722051
MSN:gsi@seznam.cz
mailto:quasimodoq@gmail.com


 

> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenskı - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] 
> Sent: Tuesday, April 18, 2006 2:39 PM
> To: polemika-internet@nawebu.cz
> Subject: Re: procenta reklamaci notebooku
> 
> Mozna, ze kdybyste odpovidal bez zbytecne ironie a k veci, 
> dobrali bychom se k jadru problemu. Takto ani nema smysl 
> odepisovat, cinim tak jen kvuli ostatnim, ktere by snad 
> vysledek (jasna cisla Aceru vs tvrzeni prodejce) zajimal.
> Chcete tedy rici, ze nekolik letos prijatych notebooku Acer 
> bylo v servisu dele nez zakonnych 30 dnu, aniz byste to se 
> servisem ci oni s vami vcas nejak resili? Kdy¾ mi date 
> konkretni cislo RMA alespon jedine takove zakazky, velmi rad 
> to s sefem servisu Acer proberu, jak takova situace mohla 
> nastat a kde byl problem. Zajimalo by mne to, vzhledem k 
> jejich verejnemu nize uvedenemu tvrzeni.
> 
> Jarek
Received on Tue, 18 Apr 2006 14:47:33 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 14:48 CEST