Re: procenta reklamaci notebooku

From: Slavoš <slavos.jos (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 13:55 CEST
Nevím jak dlouho funguje "NOVÝ"servis Aceru,ale naše firma udělala nepěknou 
zkušenost s notebooky této firmy.Z cca 75 ks jich asi 5 ks nešlo na 
opravu.Většinou šlo o zhasínání displeje (prý výrobní vada).Teď již máme po 
skončení leasingu nový HW a kupodivu to není Acer.Šlo o typ TM273x.
Slavoš


> No, vidim ze mate proti novemu servisu Aceru trvalou hodne velkou zast, 
> ale zrovna minuly tyden mne vedeni Aceru jasnymi a neoddiskutovatelnymi 
> CISLY presvedcilo, ze nemuzete mit pravdu, alespon ne v letosnim roce.
> Narozdil od ostatnich znacek, kde jsou podobna cisla neverejna ci nam 
> neznama, Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba 
> opravy 4 dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!), ze 95% oprav je 
> vyreseno do 7 dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti servisem!) a 
> veskere pripady oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi primo nejvyssi 
> sef servisu osobne. Na mne tyto argumenty pusobi tedy naprosto jasne ...
>
> Jarek
>
Received on Tue, 18 Apr 2006 13:55:18 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 13:55 CEST