Re: procenta reklamaci notebooku

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 14:31 CEST
Vyborne, tomu rikam konkretni pripad a jeho spravne reseni - gratuluji a 
preji hodne spokojenosti s jinou znackou :-)
Jinak novy servis v Cesku pod kridly Aceru nema pochopitelne zadny vliv na 
pripadne vyrobni zavady vznikle nekde v Asii ...

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "Slavoš" <slavos.jos@gmail.com>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 1:55 PM
Subject: Re: procenta reklamaci notebooku


Nevím jak dlouho funguje "NOVÝ"servis Aceru,ale naše firma udělala nepěknou
zkušenost s notebooky této firmy.Z cca 75 ks jich asi 5 ks nešlo na
opravu.Většinou šlo o zhasínání displeje (prý výrobní vada).Teď již máme po
skončení leasingu nový HW a kupodivu to není Acer.Šlo o typ TM273x.
Slavoš


> No, vidim ze mate proti novemu servisu Aceru trvalou hodne velkou zast, 
> ale zrovna minuly tyden mne vedeni Aceru jasnymi a neoddiskutovatelnymi 
> CISLY presvedcilo, ze nemuzete mit pravdu, alespon ne v letosnim roce.
> Narozdil od ostatnich znacek, kde jsou podobna cisla neverejna ci nam 
> neznama, Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba 
> opravy 4 dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!), ze 95% oprav je 
> vyreseno do 7 dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti servisem!) a 
> veskere pripady oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi primo nejvyssi 
> sef servisu osobne. Na mne tyto argumenty pusobi tedy naprosto jasne ...
>
> Jarek
Received on Tue, 18 Apr 2006 14:31:00 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 14:31 CEST