Vyborne, tomu rikam konkretni pripad a jeho spravne reseni - gratuluji a preji hodne spokojenosti s jinou znackou :-) Jinak novy servis v Cesku pod kridly Aceru nema pochopitelne zadny vliv na pripadne vyrobni zavady vznikle nekde v Asii ... Jarek ----- Original Message ----- From: "Slavoš" <slavos.jos@gmail.com> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Tuesday, April 18, 2006 1:55 PM Subject: Re: procenta reklamaci notebooku Nevím jak dlouho funguje "NOVÝ"servis Aceru,ale naše firma udělala nepěknou zkušenost s notebooky této firmy.Z cca 75 ks jich asi 5 ks nešlo na opravu.Většinou šlo o zhasínání displeje (prý výrobní vada).Teď již máme po skončení leasingu nový HW a kupodivu to není Acer.Šlo o typ TM273x. Slavoš > No, vidim ze mate proti novemu servisu Aceru trvalou hodne velkou zast, > ale zrovna minuly tyden mne vedeni Aceru jasnymi a neoddiskutovatelnymi > CISLY presvedcilo, ze nemuzete mit pravdu, alespon ne v letosnim roce. > Narozdil od ostatnich znacek, kde jsou podobna cisla neverejna ci nam > neznama, Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba > opravy 4 dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!), ze 95% oprav je > vyreseno do 7 dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti servisem!) a > veskere pripady oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi primo nejvyssi > sef servisu osobne. Na mne tyto argumenty pusobi tedy naprosto jasne ... > > JarekReceived on Tue, 18 Apr 2006 14:31:00 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 14:31 CEST