Re: procenta reklamaci notebooku

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference <nokia (zavinac)>
Date: 18. 04. 2006, 13:41 CEST
No, vidim ze mate proti novemu servisu Aceru trvalou hodne velkou zast, ale 
zrovna minuly tyden mne vedeni Aceru jasnymi a neoddiskutovatelnymi CISLY 
presvedcilo, ze nemuzete mit pravdu, alespon ne v letosnim roce.
Narozdil od ostatnich znacek, kde jsou podobna cisla neverejna ci nam 
neznama, Acer nam dodal informaci, ze od ledna 2006 je prumerna doba opravy 
4 dny (to u jinych znacek notebooku nehrozi!), ze 95% oprav je vyreseno do 7 
dnu od nahlaseni opravy (ne az od prevzeti servisem!) a veskere pripady 
oprav, ktere jsou starsi nez 25 dnu resi primo nejvyssi sef servisu osobne. 
Na mne tyto argumenty pusobi tedy naprosto jasne ...

Jarek


----- Original Message ----- 
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: <polemika-internet@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, April 18, 2006 10:34 AM
Subject: RE: procenta reklamaci notebooku


Pro drtivou většinu uživatelů je pouze jediný argument a tím je cena. Díky
zkušenostem se servisem Aceru nikomu Acery nedoporučuju a to ani LCD a i
přesto si je spousta lidí koupí. Mají prostě těžko konkurovatelnou cenu, ale
taky znám spoustu lidí, kteří si jako první notebook koupili Acer, ale už si
žádný Acer nikdy nekoupí.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death


> -----Original Message-----
> From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
> Sent: Tuesday, April 18, 2006 4:11 AM
>
> Nejaka takova studie rozhodne existuje, argumentoval nam ji
> na jedne prednasce manazer zastoupeni disku WD, bohuzel jsem
> si nepoznamenal webovou adresu a nemel zatim cas to hledat.
> Jinak bych rad zabranil flameware - osobni subjektivni nazory
> mne nezajimaji, to neni zadny argument pri 92 tisicich
> prodanych noteboocich Acer za rok 2005 jen v Cesku, coz
> znamena podil teto znacky na CZ trhu 36,40%! Ze by 36% Cechu
> TRVALE nakupovalo ty nejhorsi a nejmene spolehlive notebooky?
> Proc by to delali, kdyz hodne uzivatelu kupuje na zaklade
> rady sveho spokojeneho pritele? Samozrejme ze cast je pouze
> zmasirovana reklamou, ale znacku se kterou nejsem spokojen si
> uz priste nekoupim, ne? A on je Acer v Cesku jednickou uz
> peknych par let ...
> Pro pochybovace podoktnu, ze nasi usilovnou praci pri
> prosazovani lepsich znacek a modelu je Acer v prodejich nasi
> firmy az c. 3, nemam tedy zadny duvod je hajit, jen bych rad
> slysel i na forech rozumne argumenty misto nicim
> nepodlozenych nesmyslu.



-----------------------------------------------------( reklama )-----
Vite, ze Ceska republika jiz ma prvni Google AdWords Qualified Company?
http://www.iinfo.cz/tiskova_zprava/dobry_web_google_adwords/
---------------------------------------------------------------------

-- 
-- Konference: POLEMIKA ---- Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
-- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
-- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
Received on Tue, 18 Apr 2006 13:41:14 +0200

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 18. 04. 2006, 13:41 CEST