Re: Gmail - reklama

From: Cascaval <cascaval (zavinac)>
Date: 12. 02. 2005, 10:41 CET
> Cast uzivatelu sice prestane bannery zobrazovat (v nejhorsim pripade 
> server navstevovat), ale vysledky jsou u tech zbyvajicich tak vyrazne, 
> ze to zadavatelum porad stoji za to.

Tomu rad verim, ze se jim to vyplati. Otazka se ale nabizeji dve:

1. Vetsina beznych uzivatelu nevi, ze jdou ty flashove nesmysly, ktere 
je mnohdy nasiraji, blokovat. Neni ale jen otazkou casu, nez se i dalsi 
uzivatele zacnou zajimat o moznosti sve vlastni ochrany, aby se z tech 
obtezujicich reklam nezblaznili?

2. Neni ale ta pokrocilejsi cast internetove populace, ktera je schopna 
si ty reklamy blokovat, zaroven tou skupinou, ktera je nejvice ochotna 
dejme tomu nakupovat pres Internet, nebo jinak na nem utracet penize?

Nejsem zadavatel reklamy, takze do tehle problematiky nevidim. Budu rad, 
kdyz mi nekdo zasvecenejsi da na ty otazky odpoved.

> Samozrejme ze se slusni provozovatele serveru s pudem sebezachovy snazi 
> udrzet obtezovani uzivatelu reklamou na unosne mire, ale server je 
> potreba z neceho zivit.

To naprosto chapu, proto jsem provozovatele ani nezminoval. Je jasne, ze 
kdyz zadavatel reklamy bude neco chtit, a bude ochoten za to relativne 
dobre zaplatit, tak mu provozovatele vyhovi.

Cascaval
--
  -------------------------
|  My opinions are mine.  |
| Who else would have'em? |
  -------------------------
Received on Sat, 12 Feb 2005 10:41:49 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2005, 10:41 CET