On Sat, 12 Feb 2005 10:41:49 +0100, Cascaval <cascaval@seznam.cz> wrote: > > Cast uzivatelu sice prestane bannery zobrazovat (v nejhorsim pripade > > server navstevovat), ale vysledky jsou u tech zbyvajicich tak vyrazne, > > ze to zadavatelum porad stoji za to. > > Jarek Zatím zřejmě ano. > 1. Vetsina beznych uzivatelu nevi, ze jdou ty flashove nesmysly, ktere > je mnohdy nasiraji, blokovat. Neni ale jen otazkou casu, nez se i dalsi > uzivatele zacnou zajimat o moznosti sve vlastni ochrany, aby se z tech > obtezujicich reklam nezblaznili? Tady bych to poupravil na "Většina počítačově gramotných", ale ani v tom případě si tou polovinou zcela jist. Stále je velké množství BFU, které si plete Internet s MSIE. Pokud navštěvuje jen xchat nebo gamesové stránky, tak ani nemusí tušit, že se flashové animace dají vypnout. > 2. Neni ale ta pokrocilejsi cast internetove populace, ktera je schopna > si ty reklamy blokovat, zaroven tou skupinou, ktera je nejvice ochotna > dejme tomu nakupovat pres Internet, nebo jinak na nem utracet penize? Je možné, že je tato část více koupěschopná, ale i tak to zřejmě představuje pro zadavatele menšinu, kvůli které se mu nevyplatí draze měnit strategii. > Nejsem zadavatel reklamy, takze do tehle problematiky nevidim. Budu rad, > kdyz mi nekdo zasvecenejsi da na ty otazky odpoved. > Cascaval Zadavatelé do toho obvykle také moc nevidí, o něco lépe na tom jsou inzertní společnosti, které své know-how obvykle tají. Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.czReceived on Sat, 12 Feb 2005 12:33:19 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2005, 12:33 CET