Re: Gmail - reklama

From: Kit <kit.saels (zavinac)>
Date: 12. 02. 2005, 12:33 CET
On Sat, 12 Feb 2005 10:41:49 +0100, Cascaval <cascaval@seznam.cz> wrote:
> > Cast uzivatelu sice prestane bannery zobrazovat (v nejhorsim pripade
> > server navstevovat), ale vysledky jsou u tech zbyvajicich tak vyrazne,
> > ze to zadavatelum porad stoji za to.
> > Jarek

Zatím zřejmě ano.

> 1. Vetsina beznych uzivatelu nevi, ze jdou ty flashove nesmysly, ktere
> je mnohdy nasiraji, blokovat. Neni ale jen otazkou casu, nez se i dalsi
> uzivatele zacnou zajimat o moznosti sve vlastni ochrany, aby se z tech
> obtezujicich reklam nezblaznili?

Tady bych to poupravil na "Většina počítačově gramotných", ale ani v
tom případě si tou polovinou zcela jist. Stále je velké množství BFU,
které si plete Internet s MSIE. Pokud navštěvuje jen xchat nebo
gamesové stránky, tak ani nemusí tušit, že se flashové animace dají
vypnout.

> 2. Neni ale ta pokrocilejsi cast internetove populace, ktera je schopna
> si ty reklamy blokovat, zaroven tou skupinou, ktera je nejvice ochotna
> dejme tomu nakupovat pres Internet, nebo jinak na nem utracet penize?

Je možné, že je tato část více koupěschopná, ale i tak to zřejmě
představuje pro zadavatele menšinu, kvůli které se mu nevyplatí draze
měnit strategii.

> Nejsem zadavatel reklamy, takze do tehle problematiky nevidim. Budu rad,
> kdyz mi nekdo zasvecenejsi da na ty otazky odpoved.
> Cascaval

Zadavatelé do toho obvykle také moc nevidí, o něco lépe na tom jsou
inzertní společnosti, které své know-how obvykle tají.

Kit
-- 
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz
Received on Sat, 12 Feb 2005 12:33:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 02. 2005, 12:33 CET