Porovnávám porovnatelné, to je jednoduché. O textové reklamě se sice tvrdí, že je účinnější než klasické bannery, ale přesto je textová reklama v Cesku stále pouze okrajovou záležitostí. Je pro to hodně důvodů, které však má smysl rozebírat spíš v na reklamu specializovaných konferencích. Podle toho, co jsem tu z cca 50 příspěvků od Vás pochopil bych usoudil, že spíš patřite mezi úzkou skupinku 5% jasně vyhraněných internetových uživatelů, a ne tu poměrně širokou 25%, co pouze nemají nainstalovaný Flash. Jarek ----- Original Message ----- From: "Kit" <kit.saels@gmail.com> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Friday, February 11, 2005 5:44 AM Subject: Re: Gmail - reklama On Thu, 10 Feb 2005 23:55:07 +0100, Jarek Jesenský - adresa pro konf erence <nokia@logo4u.cz> wrote: > > Flashové bannery nestahuji vůbec - přestávám chápat, proč se vlastně > > dělají. > > Kit > Delame si bannery ve Flashi, protoze do stejne velikosti vejde mnohem > vetsi > mnozstvi sdeleni, nez do gifu. Bannery ve Flashi si prohledne vice nez 3/4 > ceskych uzivatelu (zbytku alternativne zobrazujeme skaredsi gif s mene > informacemi), a tento pomer se pochopitelne kazdym rokem zvetsuje ve > prospech Flashe, s tim jak se lide mohou zbavovat pomalych a drahych > modemu > od telecomunistu a prechazeji na neomezene linky, kde je tech par kilo dat > navic nezabije. > Jarek Každý porovnává Flash vs. GIF. Kdy někdo srovná Flash vs. text? V práci sedím na 4Mbps, ale flashové reklamy si nenechávám zobrazit ani tam. Už jsem skoro zapomněl, jak vlastně flashová reklama vypadá. Ovšem připouštím, že jsem členem minoritní skupiny 1/4 uživatelů. Vždycky mě pobavilo, když se v diskuzi root.cz objevily nadávky na reklamu Microsoftu. Možná bych se někdy mohl podívat, jak vlastně vypadá. Stačí mi na to jeden klik, ale to je většinou moc práce :-) KitReceived on Fri, 11 Feb 2005 06:46:37 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 02. 2005, 06:46 CET