On Fri, 11 Feb 2005 06:46:37 +0100, Jarek Jesenský - adresa pro konf erence <nokia@logo4u.cz> wrote: > Porovnávám porovnatelné, to je jednoduché. O textové reklamě se sice tvrdí, > že je účinnější než klasické bannery, ale přesto je textová reklama v Cesku > stále pouze okrajovou záležitostí. Je pro to hodně důvodů, které však má > smysl rozebírat spíš v na reklamu specializovaných konferencích. Jsme v polemice, tady to jde taky :-) > Podle toho, co jsem tu z cca 50 příspěvků od Vás pochopil bych usoudil, že > spíš patřite mezi úzkou skupinku 5% jasně vyhraněných internetových > uživatelů, a ne tu poměrně širokou 25%, co pouze nemají nainstalovaný Flash. > Jarek S tím souhlasím. Flash nainstalovaný mám, ale současně mám nainstalovaný i Flashblock, který mi dává svobodu určit, kterou animaci chci vidět a kterou ne. Reklamy to zpravidla nejsou. Je mi jasné, že pokud patřím k oněm 5% uživatelů, nemá pro inzerenta význam se touto skupinou nějak zvlášť zabývat. Jistě jim stačí těch 75%, kteří mají nainstalovaný třeba MSIE, Flash, ActiveX a kdovíco ještě. Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.czReceived on Fri, 11 Feb 2005 10:19:08 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 02. 2005, 10:19 CET