Re: Gmail - reklama

From: Kit <kit.saels (zavinac)>
Date: 11. 02. 2005, 05:44 CET
On Thu, 10 Feb 2005 23:55:07 +0100, Jarek Jesenský - adresa pro konf
erence <nokia@logo4u.cz> wrote:
> > Flashové bannery nestahuji vůbec - přestávám chápat, proč se vlastně
> > dělají.
> > Kit
> Delame si bannery ve Flashi, protoze do stejne velikosti vejde mnohem vetsi
> mnozstvi sdeleni, nez do gifu. Bannery ve Flashi si prohledne vice nez 3/4
> ceskych uzivatelu (zbytku alternativne zobrazujeme skaredsi gif s mene
> informacemi), a tento pomer se pochopitelne kazdym rokem zvetsuje ve
> prospech Flashe, s tim jak se lide mohou zbavovat pomalych a drahych modemu
> od telecomunistu a prechazeji na neomezene linky, kde je tech par kilo dat
> navic nezabije.
> Jarek

Každý porovnává Flash vs. GIF. Kdy někdo srovná Flash vs. text?

V práci sedím na 4Mbps, ale flashové reklamy si nenechávám zobrazit
ani tam. Už jsem skoro zapomněl, jak vlastně flashová reklama vypadá.
Ovšem připouštím, že jsem členem minoritní skupiny 1/4 uživatelů.
Vždycky mě pobavilo, když se v diskuzi root.cz objevily nadávky na
reklamu Microsoftu. Možná bych se někdy mohl podívat, jak vlastně
vypadá. Stačí mi na to jeden klik, ale to je většinou moc práce :-)

Kit
-- 
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz
Received on Fri, 11 Feb 2005 05:44:35 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 02. 2005, 05:44 CET