On Thu, 10 Feb 2005 23:55:07 +0100, Jarek Jesenský - adresa pro konf erence <nokia@logo4u.cz> wrote: > > Flashové bannery nestahuji vůbec - přestávám chápat, proč se vlastně > > dělají. > > Kit > Delame si bannery ve Flashi, protoze do stejne velikosti vejde mnohem vetsi > mnozstvi sdeleni, nez do gifu. Bannery ve Flashi si prohledne vice nez 3/4 > ceskych uzivatelu (zbytku alternativne zobrazujeme skaredsi gif s mene > informacemi), a tento pomer se pochopitelne kazdym rokem zvetsuje ve > prospech Flashe, s tim jak se lide mohou zbavovat pomalych a drahych modemu > od telecomunistu a prechazeji na neomezene linky, kde je tech par kilo dat > navic nezabije. > Jarek Každý porovnává Flash vs. GIF. Kdy někdo srovná Flash vs. text? V práci sedím na 4Mbps, ale flashové reklamy si nenechávám zobrazit ani tam. Už jsem skoro zapomněl, jak vlastně flashová reklama vypadá. Ovšem připouštím, že jsem členem minoritní skupiny 1/4 uživatelů. Vždycky mě pobavilo, když se v diskuzi root.cz objevily nadávky na reklamu Microsoftu. Možná bych se někdy mohl podívat, jak vlastně vypadá. Stačí mi na to jeden klik, ale to je většinou moc práce :-) Kit -- Ing. Vlastimil Pospíchal http://www.hoteldrnholec.czReceived on Fri, 11 Feb 2005 05:44:35 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 11. 02. 2005, 05:44 CET