Delame si bannery ve Flashi, protoze do stejne velikosti vejde mnohem vetsi mnozstvi sdeleni, nez do gifu. Bannery ve Flashi si prohledne vice nez 3/4 ceskych uzivatelu (zbytku alternativne zobrazujeme skaredsi gif s mene informacemi), a tento pomer se pochopitelne kazdym rokem zvetsuje ve prospech Flashe, s tim jak se lide mohou zbavovat pomalych a drahych modemu od telecomunistu a prechazeji na neomezene linky, kde je tech par kilo dat navic nezabije. Jarek ----- Original Message ----- From: "Kit" <kit.saels@gmail.com> To: <polemika-internet@nawebu.cz> Sent: Thursday, February 10, 2005 7:57 PM Subject: Re: Gmail - reklama Flashové bannery nestahuji vůbec - přestávám chápat, proč se vlastně dělají. KitReceived on Thu, 10 Feb 2005 23:55:07 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 10. 02. 2005, 23:55 CET