Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express

From: Ante <ant.sat (zavinac)>
Date: Sat, 26 Feb 2011 19:17:05 +0100
Hmmm... :(((


Takze odeslal jsem v 19:07, cas u prijate zpravy v mem Outlook Express 
ukazuje 18:07 h.

Takze je to v riti - kurna ale nekde preci musi byt zakopany pes... !

Kdyz mi treba ted nekdo odpovite - treba v 19:25h, me se u prijate zpravy 
objevi cas 18:25h...







Ante






----- Original Message ----- 
From: "Ante" <ant.sat (zavinac) tiscali.cz>
To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
Sent: Saturday, February 26, 2011 7:07 PM
Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express


>
>
> No. Takze jsem vymaznul z Outlook Express ucet Tiscali a zalozil novy.
> Nacetlo se milion ;) zprav ( v "Prijatych" i jinde jsou ted 2 x a- ale to 
> neva, to smaznu ), ale vypada to, ze casy prijeti jsou zase stejne :(
> Tento meil odesilam asi v 19:07 hodin tak uvidim, jaky cas u teto zpravy v 
> Konfere uvidim...
>
>
>
>
>
>
> Ante
>
>
>
>
>> ----- Original Message ----- 
>> From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com>
>> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
>> Sent: Saturday, February 26, 2011 6:20 PM
>> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express
>>
>>
>> Sorry ale OE jde úplně mimo mě.. Pamatuju si, že jsem řešil velkej Outluk 
>> a
>> stahování zpráv z mobilu kde měl někdo zprávy taky o hodinu posunutý. A 
>> bylo
>> někde u kalendáře zaškrnutý používat (nebo nepoužívat čas GMT). Ale fakt
>> vařím z vody a nemám kam bych se mrknul.
>>
>> Každopádně zrušení a založení účtu by tvůj problém mohlo elegantně 
>> vyřešit.
>>
>> Cao,
>> Kamil
>>
>>
>> Dne 26. února 2011 17:51 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz> napsal(a):
>>
>>>
>>>
>>> Ahoj Kamile.
>>>
>>>
>>>
>>> Supr - diky za "nastartovani" reseni meho problemku.
>>>
>>> Jelikoz Thunderbirda nainstalovaneho mam ( ale prave jen kvuli vyborne 
>>> RSS
>>> ctecce ), tak jsem jen pridal ucet ant.sat (zavinac) tiscali.cz. Sice jsem
>>> ztroskotal na nastaveni ODESILANI zpravy-to se mi nezdarilo, ale to 
>>> mozna
>>> (?) nevadi, protoze jakmile jsem ten ucet v Thunderbirdu vytvoril, tak 
>>> doslo
>>> ke stazeni vsech zprav toho uctu Tiscali a uz to vidim : Casy jsou 
>>> spravne.
>>> Treba Tvoje odpoved z Konfery pred tim stazena v Outlook Express mi 
>>> prisla
>>> jakoby v 16:10h ( a to je prave spatne ), ale v Thunderbirdu vidim 
>>> spravny
>>> cas a to prijato v 17:10h.
>>>
>>> Tak. A ted kde v Outlook Express (
>>> 6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105)
>>>
>>> ) tuto zavadu napravit ?
>>> Mam prave v OE jeste 3 ucty - u nich je cas v poradku !
>>>
>>> Napadlo me snad jen ten ucet Tiscali smaznout a vytvorit novy... Nebo
>>> "jeste nekde neco" muzu udelat/nastavit jineho myslis ?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Dik Ante
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ----- Original Message ----- From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com>
>>>> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
>>>> Sent: Saturday, February 26, 2011 5:10 PM
>>>> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Ahoj,
>>>>
>>>> a víš kde je problém? Co je v hlavičce zpávy?
>>>>
>>>> Nebo jinak udělej to cos nechtěl nainstaluj thunderbirda a pošli zpávu 
>>>> a
>>>> stáhni ji ním.
>>>> Když bude o hodinu posunutá, tak nehledáš problém v OE. Ale buď v 
>>>> počítači
>>>> nebo u poskytovatele.
>>>> V tomto případě zmáčkni v TB Ctrl+U a obsah nám sem pošli (to je ta
>>>> hlavička)..
>>>>
>>>> Cao,
>>>> Kamil
>>>>
>>>>
>>>> 2011/2/26 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz>
>>>>
>>>> Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale
>>>>> nemam.
>>>>> Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s
>>>>> podporou
>>>>> Tiscali :
>>>>>
>>>>> ******
>>>>>
>>>>> --- Dotaz --------------------
>>>>>> Dobry den.
>>>>>> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik
>>>>>> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz.
>>>>>> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u
>>>>>> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze
>>>>>> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz 
>>>>>> prectenymi
>>>>>> zpravami z uctu jinych.
>>>>>> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta
>>>>>> sama
>>>>>> zprava ma cas naprosto spravne...
>>>>>> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) 
>>>>>> ci
>>>>>> nekde u Vas ?
>>>>>> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U 
>>>>>> nich
>>>>>> je
>>>>>> cas v poradku - "u Vas" ne...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> ODPOVED TISCALI :
>>>>>
>>>>> Dobrý den,
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když 
>>>>>> jdete
>>>>>> přes naše rozhraní čas je správný.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> S pozdravem
>>>>>>
>>>>>> Tiscali
>>>>>>
>>>>>> ******
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ?
>>>>> Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru 
>>>>> zprav -
>>>>> nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny 
>>>>> dotaz
>>>>> -
>>>>> kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ?
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Diky Ante
>
>
> -- 
> -----------------------------------------------------( reklama )-----
> Bez prace jsou kolace: vydelavejte na svem Facebooku
> http://www.kupdnes.cz/affiliate-facebook/#utm_medium=text&utm_source=list-s&utm_campaign=fb-affil
> ---------------------------------------------------------------------
> -- 
> -- Konference: SERVIS ------ Pravidla: http://pravidla.kab.cz/ -- 
> -- Archiv, instrukce pro odhlaseni: http://internet.nawebu.cz/ -- 
> -- Konference Internet Info, s.r.o. ----- http://www.iinfo.cz/ -- 
>
>
> __________ Informace od NOD32 5909 (20110226) __________
>
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
>
>
>
> __________ Informace od NOD32 5909 (20110226) __________
>
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
>
> 
Received on 26. 02. 2011, 19:17 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 19:17 CET