No. Takze jsem vymaznul z Outlook Express ucet Tiscali a zalozil novy. Nacetlo se milion ;) zprav ( v "Prijatych" i jinde jsou ted 2 x a- ale to neva, to smaznu ), ale vypada to, ze casy prijeti jsou zase stejne :( Tento meil odesilam asi v 19:07 hodin tak uvidim, jaky cas u teto zpravy v Konfere uvidim... Ante > ----- Original Message ----- > From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com> > To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz> > Sent: Saturday, February 26, 2011 6:20 PM > Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express > > > Sorry ale OE jde úplně mimo mě.. Pamatuju si, že jsem řešil velkej Outluk > a > stahování zpráv z mobilu kde měl někdo zprávy taky o hodinu posunutý. A > bylo > někde u kalendáře zaškrnutý používat (nebo nepoužívat čas GMT). Ale fakt > vařím z vody a nemám kam bych se mrknul. > > Každopádně zrušení a založení účtu by tvůj problém mohlo elegantně > vyřešit. > > Cao, > Kamil > > > Dne 26. února 2011 17:51 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz> napsal(a): > >> >> >> Ahoj Kamile. >> >> >> >> Supr - diky za "nastartovani" reseni meho problemku. >> >> Jelikoz Thunderbirda nainstalovaneho mam ( ale prave jen kvuli vyborne >> RSS >> ctecce ), tak jsem jen pridal ucet ant.sat (zavinac) tiscali.cz. Sice jsem >> ztroskotal na nastaveni ODESILANI zpravy-to se mi nezdarilo, ale to mozna >> (?) nevadi, protoze jakmile jsem ten ucet v Thunderbirdu vytvoril, tak >> doslo >> ke stazeni vsech zprav toho uctu Tiscali a uz to vidim : Casy jsou >> spravne. >> Treba Tvoje odpoved z Konfery pred tim stazena v Outlook Express mi >> prisla >> jakoby v 16:10h ( a to je prave spatne ), ale v Thunderbirdu vidim >> spravny >> cas a to prijato v 17:10h. >> >> Tak. A ted kde v Outlook Express ( >> 6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105) >> >> ) tuto zavadu napravit ? >> Mam prave v OE jeste 3 ucty - u nich je cas v poradku ! >> >> Napadlo me snad jen ten ucet Tiscali smaznout a vytvorit novy... Nebo >> "jeste nekde neco" muzu udelat/nastavit jineho myslis ? >> >> >> >> >> Dik Ante >> >> >> >> >> >> ----- Original Message ----- From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com> >>> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz> >>> Sent: Saturday, February 26, 2011 5:10 PM >>> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express >>> >>> >>> >>> Ahoj, >>> >>> a víš kde je problém? Co je v hlavičce zpávy? >>> >>> Nebo jinak udělej to cos nechtěl nainstaluj thunderbirda a pošli zpávu a >>> stáhni ji ním. >>> Když bude o hodinu posunutá, tak nehledáš problém v OE. Ale buď v >>> počítači >>> nebo u poskytovatele. >>> V tomto případě zmáčkni v TB Ctrl+U a obsah nám sem pošli (to je ta >>> hlavička).. >>> >>> Cao, >>> Kamil >>> >>> >>> 2011/2/26 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz> >>> >>> Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale >>>> nemam. >>>> Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s >>>> podporou >>>> Tiscali : >>>> >>>> ****** >>>> >>>> --- Dotaz -------------------- >>>>> Dobry den. >>>>> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik >>>>> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz. >>>>> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u >>>>> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze >>>>> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi >>>>> zpravami z uctu jinych. >>>>> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta >>>>> sama >>>>> zprava ma cas naprosto spravne... >>>>> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci >>>>> nekde u Vas ? >>>>> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich >>>>> je >>>>> cas v poradku - "u Vas" ne... >>>>> >>>>> >>>> ODPOVED TISCALI : >>>> >>>> Dobrý den, >>>> >>>>> >>>>> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když >>>>> jdete >>>>> přes naše rozhraní čas je správný. >>>>> >>>>> >>>>> S pozdravem >>>>> >>>>> Tiscali >>>>> >>>>> ****** >>>> >>>> >>>> Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ? >>>> Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru >>>> zprav - >>>> nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny >>>> dotaz >>>> - >>>> kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ? >>>> >>>> >>>> >>>> Diky AnteReceived on 26. 02. 2011, 19:07 CET
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 19:07 CET