Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express

From: Ante <ant.sat (zavinac)>
Date: Sat, 26 Feb 2011 19:07:25 +0100
No. Takze jsem vymaznul z Outlook Express ucet Tiscali a zalozil novy.
Nacetlo se milion ;) zprav ( v "Prijatych" i jinde jsou ted 2 x a- ale to 
neva, to smaznu ), ale vypada to, ze casy prijeti jsou zase stejne :(
Tento meil odesilam asi v 19:07 hodin tak uvidim, jaky cas u teto zpravy v 
Konfere uvidim...






Ante




> ----- Original Message ----- 
> From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com>
> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
> Sent: Saturday, February 26, 2011 6:20 PM
> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express
>
>
> Sorry ale OE jde úplně mimo mě.. Pamatuju si, že jsem řešil velkej Outluk 
> a
> stahování zpráv z mobilu kde měl někdo zprávy taky o hodinu posunutý. A 
> bylo
> někde u kalendáře zaškrnutý používat (nebo nepoužívat čas GMT). Ale fakt
> vařím z vody a nemám kam bych se mrknul.
>
> Každopádně zrušení a založení účtu by tvůj problém mohlo elegantně 
> vyřešit.
>
> Cao,
> Kamil
>
>
> Dne 26. února 2011 17:51 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz> napsal(a):
>
>>
>>
>> Ahoj Kamile.
>>
>>
>>
>> Supr - diky za "nastartovani" reseni meho problemku.
>>
>> Jelikoz Thunderbirda nainstalovaneho mam ( ale prave jen kvuli vyborne 
>> RSS
>> ctecce ), tak jsem jen pridal ucet ant.sat (zavinac) tiscali.cz. Sice jsem
>> ztroskotal na nastaveni ODESILANI zpravy-to se mi nezdarilo, ale to mozna
>> (?) nevadi, protoze jakmile jsem ten ucet v Thunderbirdu vytvoril, tak 
>> doslo
>> ke stazeni vsech zprav toho uctu Tiscali a uz to vidim : Casy jsou 
>> spravne.
>> Treba Tvoje odpoved z Konfery pred tim stazena v Outlook Express mi 
>> prisla
>> jakoby v 16:10h ( a to je prave spatne ), ale v Thunderbirdu vidim 
>> spravny
>> cas a to prijato v 17:10h.
>>
>> Tak. A ted kde v Outlook Express (
>> 6.00.2900.5512 (xpsp.080413-2105)
>>
>> ) tuto zavadu napravit ?
>> Mam prave v OE jeste 3 ucty - u nich je cas v poradku !
>>
>> Napadlo me snad jen ten ucet Tiscali smaznout a vytvorit novy... Nebo
>> "jeste nekde neco" muzu udelat/nastavit jineho myslis ?
>>
>>
>>
>>
>> Dik Ante
>>
>>
>>
>>
>>
>> ----- Original Message ----- From: "Kamil" <sverak (zavinac) gmail.com>
>>> To: <servis-internet (zavinac) nawebu.cz>
>>> Sent: Saturday, February 26, 2011 5:10 PM
>>> Subject: Re: Spatny cas prichozi zpravy v Outlook Express
>>>
>>>
>>>
>>> Ahoj,
>>>
>>> a víš kde je problém? Co je v hlavičce zpávy?
>>>
>>> Nebo jinak udělej to cos nechtěl nainstaluj thunderbirda a pošli zpávu a
>>> stáhni ji ním.
>>> Když bude o hodinu posunutá, tak nehledáš problém v OE. Ale buď v 
>>> počítači
>>> nebo u poskytovatele.
>>> V tomto případě zmáčkni v TB Ctrl+U a obsah nám sem pošli (to je ta
>>> hlavička)..
>>>
>>> Cao,
>>> Kamil
>>>
>>>
>>> 2011/2/26 Ante <ant.sat (zavinac) tiscali.cz>
>>>
>>> Uz jsem sem mozna jednou tento dotaz posilal - nicmene reseni stale
>>>> nemam.
>>>> Moc Vas nekoho prosim - co ted s tim ? Viz nize moje komunikace s
>>>> podporou
>>>> Tiscali :
>>>>
>>>> ******
>>>>
>>>> --- Dotaz --------------------
>>>>> Dobry den.
>>>>> Prosim o pomoc - v mem Meilovem klientovi Outlook Express mam nekolik
>>>>> uctu. Jednim z nich je i od TISCALI - ant.sat (zavinac) tiscali.cz.
>>>>> U vsech uctu mi cas prichozi zpravy ukazuje dobre, ale u
>>>>> ant.sat (zavinac) tiscali.cz je vzdy o hodinu mene. Je to neprijemne, protoze
>>>>> neprectene meily z tohoto uctu se mi objevuji jeste pred uz prectenymi
>>>>> zpravami z uctu jinych.
>>>>> Kdyz jdu ale na meilove rozhrani na Vase TISCALI stranky, tak tam ta
>>>>> sama
>>>>> zprava ma cas naprosto spravne...
>>>>> Nevite prosim, kde bych mohl hledat chybu ? U me v PC ( W-XP Home ) ci
>>>>> nekde u Vas ?
>>>>> Ucty ktere mi zobrazuji spravny cas : Google, Seznam a Servery. U nich
>>>>> je
>>>>> cas v poradku - "u Vas" ne...
>>>>>
>>>>>
>>>> ODPOVED TISCALI :
>>>>
>>>> Dobrý den,
>>>>
>>>>>
>>>>> bohužel toto si musíte nastavit na Vašem PC, jak sám říkáte, když 
>>>>> jdete
>>>>> přes naše rozhraní čas je správný.
>>>>>
>>>>>
>>>>> S pozdravem
>>>>>
>>>>> Tiscali
>>>>>
>>>>> ******
>>>>
>>>>
>>>> Nevite tedy prosim nekdo co s tim mam delat ?
>>>> Jsem na tohohle postaka zvykly, mam v nem nastaveno spustu filtru 
>>>> zprav -
>>>> nechci prejit treba na Thunderbird. Rad bych vyresil vyse polozeny 
>>>> dotaz
>>>> -
>>>> kdyz mi to chodilo 10 let tak proc ted "najdenou" ne ;) ?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Diky Ante
Received on 26. 02. 2011, 19:07 CET

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 26. 02. 2011, 19:07 CET