OT: Jaké odškodné chtít po O2

From: Jan Waleczek <waleczek (zavinac)>
Date: Fri, 10 Jul 2009 21:05:56 +0200
Předem se omlouvám se za OT, ale nedalo mi to....chtěl bych znát Váš názor

 

Týká se to kolegy, který přecházel od Vodafone k 02. Nabídli mu nějaký extra výhodný tarif. Má zlaté číslo, ve tvaru "777 5555 xx" takže logicky si toto číslo chtěl ponechat tvrdili, že to nebude problém. Přidělili mu nějaké dočasné číslo od O2 s tím, že převod na jeho původní číslo bude do 2 - 3 dnů. Problém nastal, když mu toto číslo nezačalo fungovat ani po týdnu...celá záležitost se nakonec vlekla skoro měsíc. Každodenní 2 - 3 telefonáty na O2 linku....(víte, že než Vám to někdo vůbec zvedne můžete čekat až 12 minut?) se míjeli účinkem :-(( Operátor na lince prostě sdělil, že neví jak to má vyřešit. Několikrát se stalo, že sdělil, že kolegu přepojuje a nakonec spadlo spojení. No prostě hrůza. Tragédie byla v tom, že jde o firemní číslo  tj. několik desítek zákazníku se nemohlo dovolat (PC servis). Číslo zároveň slouží jako HOT-LINE při výpadcích netu jelikož je kolega ISP popř. technická podpora. Číslo je dále uvedeno na kontaktech v e-shopech...apod. Několik lidi mu později sdělilo, že si mysleli, že zkrachoval.

 

Otázka zní, jak to s něma řešit, jaké odškodné žádat a zda náhodou někdo nemáte podobnou negativní zkušenost

 

Děkuji za reakce

 

 

Honza
Received on 10. 07. 2009, 21:05 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 07. 2009, 21:06 CEST