zkus volbu "nahlásit problém se sítí" .. nahlásit poruchu automatu prostě nejde, tak tě přepojí. MV MV> Dobry vecer, MV> rad bych presel z vodafone predplacene karty na tarif, vsude se MV> docitam, ze to lze po domluve na infolince (i mi to doporucili ve MV> vodafone shopu, coz je absurdni - proc to nemuzou udelat sami?!), MV> jenze ja se zaboha nedokazi spojit s zadnym zivym clovekem - volam na MV> vsechny mozne cisla co nachazim na www.vodafone.cz (800770077, MV> 800777777, *077), ale dostanu se pokazde pouze do hlasove samoobsluhy MV> - tu uz jsem promackal krizem krazem, ale nenasel jsem nic, co by mi MV> pomohlo. Ja asi nejsem normalni, takova trivialni vec a proste s tim MV> nehnu :( Volam z telefonu s vodafone kartou, kterou chci prevest, MV> kredit na ni je nizky, ale to snad nemuze branit ve spojeni s nekym MV> zivym. MV> Moc dekuji za napady. MV> MichalReceived on Sun, 12 Nov 2006 20:08:58 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 12. 11. 2006, 20:14 CET