Samozřejmě, že to individuálně řešit jde. Stačí nastavit, aby antispam na serveru pouze do hlavičky mailu dával informaci, jestli se jedná nebo nejedná o spam. Na uživateli pak zbývá, jak s touto informací naloží, buď bude filtrovat rovnou na serveru nebo až doma. -- Čest práci a rukám klid! BY: Mr. Death > -----Original Message----- > From: Vyroubal Martin [mailto:vyroubal@gmail.com] > Sent: Tuesday, June 20, 2006 8:09 AM > > Samozrejme ze to nejde individualne resit. To ze vraci maily > znamena ze server je na blacklistu z ktereho jde ale take > odstranit. Pokud teda pouzivaji globalni blacklisty. Taky > jsme uz parkrat na nem byli, protoze pres nas SMTP proste > chodily spamy. Antispam na jedne schrance a pro kvantum > schranek je obrovsky rozdil. My jdeme tou cestou, ze server > pozaduje zpetny preklad. Zatim se to ale moc nechyta.Received on Tue, 20 Jun 2006 09:03:52 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 20. 06. 2006, 09:03 CEST